Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Jeg tror det nesten må gjøre det, men nå jeg spiller på servere med low-level opplever jeg at det fort kommer mange med høyere level, da ikke kjempe-høy, men ca 30 som meg..

Edit: Angående RDR, kommer jeg nok til å vente litt med det for å se tilbakemeldinger. Vet ikke om jeg er så gira på western, men frister jo litt med tanke på Rockstar som produsent.. Så blir BC2 på meg i helga hvertfall :)

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er GTA i vesten. Det er første spillet som virkelig ser lovende ut rundt dette. Og det er vel ikke noe å vente på? Det kom ut i USA i dag tror jeg, og anmeldelsene ligger over hele nettet. 9,5/10 var det laveste jeg fant der ute.

Og hvordan så det feil ut? :p Den lurer jeg faktisk veldig på. Tror dette fort kan bli årets spill.

Lenke til kommentar

Men er ingen som vet noe om når butikkene får spillet? Altså ikke når det blir satt ut i hyllene for salg, men når det kommer på lager? Har en kamerat som jobber i lokale butikken med spill som hadde lyst til prøve det, men ikke har ps3 :whistle:

Edit: Ingen norske anmeldelser der ute da? Fant selv.

Edit2: Skulle visst ikke lest anmeldelsen, nå ble jeg lettere solgt med tanke på mange koslige timer med gta, og dette i western-stil må jo egentlig være en uslåelig kombinasjon. Hvor får man dette billigst da? :roll:

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Har noen sånne deilige moments med SV98 og acog scope! Ikke nok med at det er dritartig å springe rundt å quickscope, men noen ganger har jeg "ten shots, ten kills!". Altså dreper på hvert skudd i magasinet :tease:

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

I HC da? Den tar vel ikke 100 nærmt i regular mode?

Var kjekt å spille HC i dag :p

Jo, man kan one shot kille i regular mode. Men man kan ikke være mer enn 10 m. ca unna. Rangen er litt lengre på M24 og enda lengre på m95. Kjekt med HC ja ;)

Men jeg er hjelpesløs når jeg møter folk som har 3000 til 7000 kills med m60 -.-

Edit: På avstand må jeg ta headshot ;) Eller to skudd da :p

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Lager motionsensoren lyd ved bevegelse? Hvordan ellers skal man dra nytte av den i HC uten minimap?

Motionsensoren lager lyd hvis noen beveger seg innenfor sensorradiusen. Man kan trykke på start og da kommer minimappet opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...