Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Liker egentlig Atacama litt :p Den er faktisk ganske underholdene! Kjekt å være ganske avhengig av kjøretøy, og det er kjekt å komme i heftige firefights på A (Nærmest US spawnpoint).

Eneste grunne for at jeg liker det brettet er på grunn av muligheten til å hive ut miner på A og C punktet. Ta det punktet nærmest finden og bli der, funker som f..., vet ikke hvor mange tanks som har kjørt på minene mine på det brettet der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trippel kill med hand grenade har jeg bare fått to ganger. En gang på vanlig og en gang på HC! ;)

KopKing som har PLATINUM på Hand grenade har vel femdobbel kills han :tease:

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Han bare løp en runde og lufta gulddogtaggen sin i attacker-basen, så fikk han en fint følge av folk som ville ha den, da snudde han seg og ga de en granat i stedet.

For å si det sånn, han granaterte de lett.

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Pokker klarte du det, sto de og prøvde å lage en pyramide eller noe i den duren?

humanPyramid.jpg

:p

Vi hadde tatt A på andre basen. Den hadde falt sammen. Så satt jeg inni det raste bygget, og de samlet seg ved betongblokkene som er bak haugen over mot B. Da satt jeg bak dem, og kastet en liten kompis opp til dem. Booom

Lenke til kommentar

Flere som kommer til å legge fra seg Battlefield på fredag til fordel for Red dead redemption? :p

Ja. Kommer hjem på torsdag, så på fredag blir det nok Red Dead Redemtion. Må nok få lurt inn litt BC2 på lørdagen, for på søndag reiser jeg bort en uke igjen :roll:

Lenke til kommentar

Vil si det er ganske elendig :) Nei, fytte helvette! Hvilke class? Hvilke bane?

Spilt i squad med en kompis som nettopp har begynte og spille, så var ikke så mye drahjelp i squaden da det var bare oss to. Spilte valparaiso som attacker. Spilte mest assault med HK416, samt noe sniper med M95 SA og litt medic med MG3 SA på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...