Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle vært en oversikt over hvor mange ganger man har blitt kniva, hadde vert artig å sett :p

 

Nei :p

 

kopking jeg adder deg.

 

Jeg er 15 år, oppfører meg bra, spiller Cod og Battlefield og har mic :)

 

Det er greit. Men har så og si mine faste jeg spiller med om dagene! Men er de ikke på, så er det alltid plass! ;)

 

Spiller ikke CoD lenger. De skal få en siste sjanse ved Black Ops, men tror BF og RDR blir spillene framover.

Lenke til kommentar

Tror jeg undervurderte Saigaen. Gikk 59/20 nå nettopp. Fikk 8100 tilsammen og 4100 var combatscore. Resten var pins.

 

Gikk 65-22 med den på Valparaiso. Det var da jeg fant ut at den var sick as hell! Men etter det har det gått litt nedover med den. Mistet litt taket på den av en eller annen grunn.. Men spiller med den i ny og ne, skal spilles med nå senere når jeg skal få 7 kills med C4.

Lenke til kommentar

Mer ammo siden jeg er recon og Shotgun Upgrade slik at det blir 12 patroner i magasinet. Tar heller frem Grach'n hvis jeg skal skyte folk på avstand ;)

 

Var shotgun upgrade jeg mente ;)

 

Men skal spille i natt! :D

 

Skal ta noen runder Modern Whorefare 2 senere med en kompis. Hehe! Gruer meg, fordi jeg aldri i verden kommer til å klare å takle det nå som jeg er vant med BFBC2. Alt kommer til å føles weird.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

I natt skal jeg spille ja : D Outjection : siden du deler ut gold dogtags, joiner deg nestegang jeg ser du er på jeg :p

 

Er ute etter din og kopking, men hver gang jeg har joina deg kommer jeg på samme laget ellers så er det fult : (

 

 

Edit: der gikk 4000 combat score + XM8 gold star i dass pga playstation føys -.-

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...