itzTheTruth Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Jepp. Hvordan skrev du den inn da? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg får spørsmål om den når jeg trykker på store'n eller når jeg skal spille et multiplayer spill.. Skrev den inn som dette XXXX-XXXX-XXXX-XXX, men det står at den er invalid eller i bruk =( har jo ikke fått brukt den engang.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 That sucks! Her funket det på første forsøk. Får sende mail til folket, da? Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå ligger endelig spillet fra Elkjøp hjemme og venter. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Brukte store bokstaver? Det der høres merkelig ut... Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som vet hvor bildene du tar når du spiller blir lagret?hvilken nettside jeg kan finne de på evt? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Digggg spill! Men sliter med å drepe da... Er vanskelig å avvenne seg autoaimen i cod Det var en dårlig uvane! Jeg har faktisk flere kills enn deaths så langt! Hadde mye mer i demoen, men da var jeg jo mildt sagt kjent med banen! Nå vet jeg ikke hvor jeg skal forsvare engang når jeg starter som defender på Rush. Hektisk! Fikk tatt noen skudd med M95 riflen da jeg plukket den opp fra en fyr jeg knivet. 2 skudd, men fy faen så man ødelegger folk på første skuddet. Dem kan ikke ha mye mer enn 1-4% helse igjen etter det første, så avslutter dem med pistolen på avstand hvis de sitter stille lenge nok i ro! F2000 er det latterligste våpenet jeg har vært borte i! Merkelig nok to jeg 7 liv før jeg døde med det, men aldri igjen! Makan til lav treffsikkerhet og damage skal du leite lenge etter. Merket det var en 1 uke siden jeg hadde gamet, så var litt ustø på hånden til tider. Må skaffe meg en mic, så jeg kan spille skikkelig med dere! Men fy faen for ett spill! For noen baner! Hadde meg ett par gode runder, mens resten var ganske stressende og kaotisk pga nye maps! Hehe! Likte meg veldig godt på guadal canal eller hva den het! Sykt hektisk! Til Toffer91, jeg bruker TV. Er War Tapes noe bedre? Du kan prøve selv med War Tapes og se om du liker det. Lydbildet blir liksom litt mer kaotisk og levende syntes jeg. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor får jeg ikke Bad Company 2 logoen opp på Veterans? Hvordan registrerer jeg det? Registrerte det på EA. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kom akkurat hjem fra platekompaniet med en rykende fersk kopi av Bad Company 2 i hånda Dette blir herlig! Er folket fornøyd så langt eller? Eller er det mye bugs? O.o Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har akkurat vært på Elkjøp og skaffet limited edition til 499,- Får ikke spilt før i morra, men gleder meg stoooort! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hehe, skal snart på Lefdal å kjøpe det for 399,- Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det noe jeg skal fikse før jeg får alt ut av limited editon? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvor kan jeg taste inn kode? Finner ikke, huff det er irriterende! Forresten er det mulig å velge og vrake server? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvor kan jeg taste inn kode? Finner ikke, huff det er irriterende! Forresten er det mulig å velge og vrake server? Jeg ble spurt når jeg klikka på In-Game Store når jeg starta spillet for første gang. Det med velging og vraking veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er ikke dedicated servers viss det er det du mener med ''velg og vrak'' ENDELIG har jeg hentet spillet!!!!! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen fler som blir med å spille nå? Jeg og Espen har nettopp starta å spille litt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvor kan jeg taste inn kode? Finner ikke, huff det er irriterende! Forresten er det mulig å velge og vrake server? Jeg ble spurt når jeg klikka på In-Game Store når jeg starta spillet for første gang. Det med velging og vraking veit jeg ikke. Samme skjedde med meg, men jeg har to kode... HAr kun tastet inn det ene. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 hvilken sense bruker dere egentlig? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Der ble jeg kasta ut av EA online, og jeg kommer ikke inn igjen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror EA har et problem. Jeg kommer heller ikke inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå