Ljóseind Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sikkert allerede nevnt, men feilen med at man ikke får poeng når man er død er ikke retta opp. Det kom jo en oppdatering i går og alt, og så har de ikke engang fiksa det... Får fremdeles ikke thompson-kills på statsen heller. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Det er disse tingene de burde tatt tak i med en eneste gang! Men men, det kommer vel med tiden.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Kommer inn om litt! Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Siden patchen har jeg merka flere små merklige glitcher. 3 ganger igår så fikk jeg plutselig poeng for å ødelegge tanks og kills med c4 som jeg aldri hadde lagt ut, jeg hadde ikke c4 engang. Også har tanksen min blitt sprengt av både en granat og mg36. Ja, rett og slett blitt sprengt av det. Det sto i killfeeden og jeg så det på killcamen. Den har ikke trigget noen miner eller c4 fordi da ville ikke fyren med mg36/fått killsa. Leste på battlefield forumet at flere har opplevd det samme. Merkelig. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Siden patchen har jeg merka flere små merklige glitcher. 3 ganger igår så fikk jeg plutselig poeng for å ødelegge tanks og kills med c4 som jeg aldri hadde lagt ut, jeg hadde ikke c4 engang. Også har tanksen min blitt sprengt av både en granat og mg36. Ja, rett og slett blitt sprengt av det. Det sto i killfeeden og jeg så det på killcamen. Den har ikke trigget noen miner eller c4 fordi da ville ikke fyren med mg36/fått killsa. Leste på battlefield forumet at flere har opplevd det samme. Merkelig. Det med c4 som en aldri har lagt ut, har jeg opplevd mange ganger. Også med AT mines. Det andre har jeg ikke peiling på... Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det som er mest irriterende er at kniven virker mer bugga. Opplever nå og stabbe folk, og tilogmed høre lyden av en penetrert menneskekropp, men enda ikke få killen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har vært borti det samme et par ganger selv i dag... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Fikk kniva Mr. Out og Jottnegen i dag Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Fikk kniva Mr. Out og Jottnegen i dag What? jeg har jo ikke spilt idag... NYE MAPS! http://www.altplusf4.com/index.php/201005123143/Multi/new-battlefield-bad-company-2-multiplayer-maps-coming-soon.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+altplusf4%2FYkxp+%28ALT%2BF4%29&utm_content=Brizzly Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) En ting til jeg har lagt merke til, er at nå beholdes alle valga (secondary, gadget og specs) på de samme valgene samma hvilken klasse du velger. Før var det vel slik at man hadde egne valg som lagra seg for hver klasse. Correct me if i'm wrong. Nye maps hørtes elsk ut Edit: Hvis noen har ledig plass i en squad med mic, er jeg veldig klar! Endret 13. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk kniva Mr. Out og Jottnegen i dag Du slapp billig unna min kjøttkniv i dag! Da du var recon på Arica harbor som defender! Hadde kniven i deg, men det funket ikke, så sprengte hele veggen og du ble drept av en av mine teammates. Faen jeg misliker "de blå" Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 kopking jeg adder deg. Jeg er 15 år, oppfører meg bra, spiller Cod og Battlefield og har mic Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk kniva Mr. Out og Jottnegen i dag Sikkert meg du kniva, jeg bomma og du kjørte kniven i meg Men jeg fikk hevn et par runder senere Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg bare deler ut dogtaggen min jeg Gjør ikke anna enn å bli kniva. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg bare deler ut dogtaggen min jeg Gjør ikke anna enn å bli kniva. Hmm, lurer på om var jeg den første (av NSN gutta) som knabba dogtagen din? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Skulle vært en oversikt over hvor mange ganger man har blitt kniva, hadde vert artig å sett Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg bare deler ut dogtaggen min jeg Gjør ikke anna enn å bli kniva. Godt å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå