Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden patchen har jeg merka flere små merklige glitcher. 3 ganger igår så fikk jeg plutselig poeng for å ødelegge tanks og kills med c4 som jeg aldri hadde lagt ut, jeg hadde ikke c4 engang.

Også har tanksen min blitt sprengt av både en granat og mg36. Ja, rett og slett blitt sprengt av det. Det sto i killfeeden og jeg så det på killcamen. Den har ikke trigget noen miner eller c4 fordi da ville ikke fyren med mg36/fått killsa.

Leste på battlefield forumet at flere har opplevd det samme.

Merkelig.

Lenke til kommentar

Siden patchen har jeg merka flere små merklige glitcher. 3 ganger igår så fikk jeg plutselig poeng for å ødelegge tanks og kills med c4 som jeg aldri hadde lagt ut, jeg hadde ikke c4 engang.

Også har tanksen min blitt sprengt av både en granat og mg36. Ja, rett og slett blitt sprengt av det. Det sto i killfeeden og jeg så det på killcamen. Den har ikke trigget noen miner eller c4 fordi da ville ikke fyren med mg36/fått killsa.

Leste på battlefield forumet at flere har opplevd det samme.

Merkelig.

Det med c4 som en aldri har lagt ut, har jeg opplevd mange ganger. Også med AT mines.

Det andre har jeg ikke peiling på...

Lenke til kommentar

En ting til jeg har lagt merke til, er at nå beholdes alle valga (secondary, gadget og specs) på de samme valgene samma hvilken klasse du velger. Før var det vel slik at man hadde egne valg som lagra seg for hver klasse.

Correct me if i'm wrong.

Nye maps hørtes elsk ut :love:

Edit: Hvis noen har ledig plass i en squad med mic, er jeg veldig klar! :)

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Fikk kniva Mr. Out og Jottnegen i dag :)

Du slapp billig unna min kjøttkniv i dag! Da du var recon på Arica harbor som defender! Hadde kniven i deg, men det funket ikke, så sprengte hele veggen og du ble drept av en av mine teammates. Faen jeg misliker "de blå" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...