Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Oh, tenkte ikke nødvendigvis på akuratt i dag! Bør kanskje planlegges hvertfall en uke i forveien slik at vi får nok folk.. Kan nok lett få til fler enn 8 også. Men hvis vi for eksempel avtaler en dag alle kan, feks en lat søndag, et eller annet klokkeslett, så kan folk bare skrive seg opp om de vil eller ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke den eneste, jeg var ordentlig happy når jeg satte kniven i Jottnegen her om dagen så da trodde jeg at jeg hadde 1/5, men så kom jeg på at han ikke lå i vennelista mi :wallbash:

 

 

Men vi viss vi samler nok folk så blir det vel noen muligheter :)

Lenke til kommentar

Hah, etter 4 runder med intens jakt så fikk jeg outjection og kopking sin dogtag. :D

 

 

Noen som blir med å teste ut den usynlige bil glitchen på atacama desert etterpå?

 

Min var ufortjent. Ble revivet uten å svare ja :p Og satt å pakket snus! Så den bør du ikke ha stor glede av :p Hvorfor var ikke micen din på senere på kvelden?

Lenke til kommentar

Hah, etter 4 runder med intens jakt så fikk jeg outjection og kopking sin dogtag. :D

 

 

Noen som blir med å teste ut den usynlige bil glitchen på atacama desert etterpå?

 

Min var ufortjent. Ble revivet uten å svare ja :p Og satt å pakket snus! Så den bør du ikke ha stor glede av :p Hvorfor var ikke micen din på senere på kvelden?

Muttern som maste, så slo av.

Lenke til kommentar

Forresten, testa ut "invincible car" glitchen, fy fader så morro! Du kan kjøre igjennom alt og folk skjønner jo ingenting, altformorsomt ^^

 

How-to: Du må bruke den russiske bilen på atacama desert. Få en kompis til å hoppe i styrersetet, så legger du fem c4 på fronten, og da må det være akkurat på grillen - kufangeren. Gjenta det og vips så spretter bilen ut av "skallet" sitt og du har en usynlig bil :D

 

Men ikke kjør inn i store hauger og dumper, da faller du igjennom kartet.

Lenke til kommentar

Forresten, testa ut "invincible car" glitchen, fy fader så morro! Du kan kjøre igjennom alt og folk skjønner jo ingenting, altformorsomt ^^

 

How-to: Du må bruke den russiske bilen på atacama desert. Få en kompis til å hoppe i styrersetet, så legger du fem c4 på fronten, og da må det være akkurat på grillen - kufangeren. Gjenta det og vips så spretter bilen ut av "skallet" sitt og du har en usynlig bil :D

 

Men ikke kjør inn i store hauger og dumper, da faller du igjennom kartet.

Haha, hilarious!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...