Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har måtte laste en 13mb patch idag til BC2 ?  :hmm:  what could i be ^^

 

 

Betyr det at patchen ikke kom før i dag? Og da har vi alle trodd at vi har spilt med nyeste patch i hele går? :p

Nei, den kom igår. Man trengte ikke laste ned noe fordi den er server basert ellerno..

Lenke til kommentar

Det kommer med neste patch, Yodel :)

 

Åpnet store: Nå er hele specact opplegget fjernet hos meg!

Da Faaack? samma hos meg, det var der for en time sida :ph34r:

Hvis det betyr at det aldri kommer skal jeg faen meg fly ned til stockholm og møte opp på døra til dice sultestreike helt til jeg får det!

Lenke til kommentar

Sony PS3 får det ikke. Jeg er 99% sikker. Denne 13MB filen har de heller ikke informert oss om. Hva gjør den? Reparerer Thompson buggen? Og det huset på Isla?

Jeg blir forbanna over at Sony skulle trekke seg fra Dr. Pepper promotion, og at DICE ikke klarer å sammerbeide med Sony for å tilfredstille de som har kjøpt produktet dems.

 

Jeg tror specact kodene vi skulle få tilgang til gikk ut i april, og nå har Sony virkelig kjørt det hele i dass..

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Lurte på hvorfor du var så sikker da vett.

 

Fordi det er Sony, og de tror de kan få alt de peker på av utviklerne, og utviklernes avtaler med andre kan ikke stå i veien. Så da de måtte være med Dr. Pepper og ikke ville så driter nå DICE i å sammerbeide med så stae jævler. Men jeg krysser fingrene for at DICE klarer å få det ut ved å presse litt på Sony. De er kjent for å være kjapp på avtrekkeren når det kommer til fiksing av bugs, og problemer.

 

Men hvorfor fjerner Playstation det fra ingame store? Kanskje de laster det opp til alle som en gave :D:p I've got my fingers crossed.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...