monzilla Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Andre som har måtte laste en 13mb patch idag til BC2 ? what could i be ^^ Betyr det at patchen ikke kom før i dag? Og da har vi alle trodd at vi har spilt med nyeste patch i hele går? Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Andre som har måtte laste en 13mb patch idag til BC2 ? what could i be ^^ Betyr det at patchen ikke kom før i dag? Og da har vi alle trodd at vi har spilt med nyeste patch i hele går? Nei, den kom igår. Man trengte ikke laste ned noe fordi den er server basert ellerno.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Truffet heli på 2 av 3 darter shots Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva er det som er kommet i dag da? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Så hva er disse nye 13mb da...? Edit: Ja, tracern er helt ace nå.. Traff en UAV med den i går ^^ Endret 12. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, tracern er helt ace nå.. Traff en UAV med den i går ^^ :!: Er det noe bullet drop å regne med på tracer'n i det hele tatt? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, tracern er helt ace nå.. Traff en UAV med den i går ^^ Er det noe bullet drop å regne med på tracer'n i det hele tatt? Nope Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Finns det noe motangrep mot tracer? Feks smoke ? Tenker mest for heli sin del Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det kommer med neste patch, Yodel Åpnet store: Nå er hele specact opplegget fjernet hos meg! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Det kommer med neste patch, Yodel Åpnet store: Nå er hele specact opplegget fjernet hos meg! Da Faaack? samma hos meg, det var der for en time sida Endret 12. mai 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det kommer med neste patch, Yodel Åpnet store: Nå er hele specact opplegget fjernet hos meg! Da Faaack? samma hos meg, det var der for en time sida Hvis det betyr at det aldri kommer skal jeg faen meg fly ned til stockholm og møte opp på døra til dice sultestreike helt til jeg får det! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 var der for en time sia ja, men vekke nå ja :S Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Sony PS3 får det ikke. Jeg er 99% sikker. Denne 13MB filen har de heller ikke informert oss om. Hva gjør den? Reparerer Thompson buggen? Og det huset på Isla? Jeg blir forbanna over at Sony skulle trekke seg fra Dr. Pepper promotion, og at DICE ikke klarer å sammerbeide med Sony for å tilfredstille de som har kjøpt produktet dems. Jeg tror specact kodene vi skulle få tilgang til gikk ut i april, og nå har Sony virkelig kjørt det hele i dass.. Endret 12. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Awesome: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/12/battlefield-bad-company-2-brings-onslaught-as-bfbc2-reaches-5-million.aspx Wææ, blir sykt fett med en forandring! Noen som vet når det kommer? Jepp. Det kommer om en bitteliten stund til Xbox360. Åja, vi har Sony PS3. Well, life's a bitch. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Har du noen kilder på det du sier KK? En representant fra DICE sa hvertfall at vdr. patch i dag vil bli postet på BFblog. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Påstår jeg noe da? Jeg sier 99% sikker. Og en fra DICE sa jo at Sony trakk seg fra Dr. Pepper promotion. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lurte på hvorfor du var så sikker da vett. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Finns det noe motangrep mot tracer? Feks smoke ? Tenker mest for heli sin del Smoke fjerner Traceren ja Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Lurte på hvorfor du var så sikker da vett. Fordi det er Sony, og de tror de kan få alt de peker på av utviklerne, og utviklernes avtaler med andre kan ikke stå i veien. Så da de måtte være med Dr. Pepper og ikke ville så driter nå DICE i å sammerbeide med så stae jævler. Men jeg krysser fingrene for at DICE klarer å få det ut ved å presse litt på Sony. De er kjent for å være kjapp på avtrekkeren når det kommer til fiksing av bugs, og problemer. Men hvorfor fjerner Playstation det fra ingame store? Kanskje de laster det opp til alle som en gave I've got my fingers crossed. Endret 12. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/12/specact-kits-emerge-on-playstation-3.aspx Specacten skulle komme idag ja.. Fail at de klarte å fjerne Spec act slotsa da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå