stresslessen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Arg ! familien kapret tvn !! edit: PATCH FTW ! AN-94 increased damage Like irriterende hver gang, men har fått meg en 42" LCD-tv i kjellerstua som er dedikert til kun spilling og film Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen fler som opplever sjukt lagg og d/c etter ud? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Har hatt smålagg, men ikke noe mer. Serverne er nok litt ustabile akkurat nå.. Eller det er jo EA servere, så de er alltid ustabile Endret 11. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg får vel ta og legge inn patchen nå så er den klar til i morgen tidlig, blir dårlig med spilling i kveld i hvertfall alt for trøtt Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 NAT3 desverre. Får ikke åpna routeren. Tror nok det kan ha noe å si. Vet ihvertfall på FIFA (EA-servere der og) at det er problemer med å joine matcher pga NAT-problemer. Når det kommer til 40mm så ser jeg poenget ditt kopking. Men nå har jeg fått unlocket STG 77 AUG. Den var helt ellevill. Passer min spillestil perfekt (ihvertfall som assault). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 er ikke noe å legge inn Var det jeg fant ut jeg også når jeg logget meg på, skjedde jo ikke noe når jeg startet spillet Tenkte det kom som en vanlig oppdatering, men det gjorde det ikke... Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 AUG'en er jo deilig etter patchen! Før brukte man et magasin på å ta ned en mann, nå klarer man å få ned to. Og man kan ta ut folk på avstand Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 NAT3 desverre. Får ikke åpna routeren. Tror nok det kan ha noe å si. Vet ihvertfall på FIFA (EA-servere der og) at det er problemer med å joine matcher pga NAT-problemer. Når det kommer til 40mm så ser jeg poenget ditt kopking. Men nå har jeg fått unlocket STG 77 AUG. Den var helt ellevill. Passer min spillestil perfekt (ihvertfall som assault). Ble glad i AUG i dag jeg og! Siden patchen gjorde den sterkere på lengre distanser! Kommer til å bruke den mer og mer! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 I morgen skal jeg bli bedre kjent med dere squadmates over mic! hoho! Grillings! Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 I morgen skal jeg bli bedre kjent med dere squadmates over mic! hoho! Grillings! what? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ble glad i AUG i dag jeg og! Siden patchen gjorde den sterkere på lengre distanser! Kommer til å bruke den mer og mer! Jeg kjører den sammen med Magnum og armor. Unlocket den halvveis i en runde i går, hadde 19 kills med den før runden var ferdig Er så utrolig festlig når man defender, så oppstår det en front mellom forsvar og angrep. Så sniker man seg inn på fronten fra siden og feier gulvet med de stakkarsene som sitter der og tror de er trygge Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Flere som sliter med å få registrert kills og gadgets score? Har lekt engieer og brukt uzi og fikk en del kills med den over 20, men kun 3 er registert. Samme med håndgranat, fikk akkurat første gull stjernen på den men har kun registrert 48 kills. Har også brukt tracer dart gun og ingen ting der heller, rart... XP går jo oppove, så jeg får jo poengene... Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 I morgen skal jeg bli bedre kjent med dere squadmates over mic! hoho! Grillings! what? Skjønte ikke det jeg heller... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er nesten sikker på at det var noen øl inne i bildet Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Awesome: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/12/battlefield-bad-company-2-brings-onslaught-as-bfbc2-reaches-5-million.aspx Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Awesome: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/12/battlefield-bad-company-2-brings-onslaught-as-bfbc2-reaches-5-million.aspx Wææ, blir sykt fett med en forandring! Noen som vet når det kommer? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Andre som har måtte laste en 13mb patch idag til BC2 ? what could i be ^^ Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Andre som har måtte laste en 13mb patch idag til BC2 ? what could i be ^^ Jepp. Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Awesome: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/12/battlefield-bad-company-2-brings-onslaught-as-bfbc2-reaches-5-million.aspx Åh! så digg! Men blir det da split screen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå