monzilla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er uenig. Spillet er på langt på nær like intenst som på COD. Brettene er mye større, og det krever mer taktisk spilling i COD enn i BF. I tillegg er det større og kraftigere våpen (kjøretøy). Det er ubalansert at granatene er så svake som de er på personell. Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er uenig. Spillet er på langt på nær like intenst som på COD. Brettene er mye større, og det krever mer taktisk spilling i COD enn i BF. I tillegg er det større og kraftigere våpen (kjøretøy). Det er ubalansert at granatene er så svake som de er på personell. Haha! Jaja, mer taktisk i COD enn BF? Da foreslår jeg at du spiller COD framfor BF. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Da er det vel på tide og få ut fingern å komme seg i kamp igjen Arnesen62: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/05/consoling-the-unbalanced.aspx og http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/04/21/ch-ch-ch-changes.aspx Og forresten: "Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance" .. WTF? Er greit med den Slugs greien, fordi den eier jo ikke bulletdropp og folk kan snipe deg i hode fra 2 km vekke Jeg tror grunnen til at de ikke lenger lar Magnum ammo øke farten til kulen og redusere bulletdroppet, er fordi de vil at folk skal variere mer i Recon-kitet. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er uenig. Spillet er på langt på nær like intenst som på COD. Brettene er mye større, og det krever mer taktisk spilling i COD enn i BF. I tillegg er det større og kraftigere våpen (kjøretøy). Det er ubalansert at granatene er så svake som de er på personell. Uenig skal du få være. Din mening er din mening Men jeg syns ikke COD eier fnurten av taktikk, da jeg lekte meg på min beste i det, og tenkte aldri taktisk så og si. Jeg handlet på reflekser og det latterlige spawn-systemet dems. Men hvis du vil noobtube, så spill MW2 eller CoD4. Jeg har forresten som du sa aldri truffet halvmeteren unna en kar med 40mm og han har overlevd. Noobtubet nettopp en da magasinet var tomt, og traff ca meteren unna, og han døde. Og nå er det patchet i tillegg. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Må si meg enig med KopKing her, å forlange bedre granatkastere er helt på jordet Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Beklager så mye - jeg skrev feil, BF er mye mer taktisk enn COD! Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Arg ! familien kapret tvn !! edit: PATCH FTW ! AN-94 increased damage Endret 11. mai 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 AN94 har ikke increased damage. De trakk det tilbake i denne patchen, var kun PC folkene som fikk kjenne på den da. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 AN94 har ikke increased damage. De trakk det tilbake i denne patchen, var kun PC folkene som fikk kjenne på den da. Takk faen for det Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg joiner og joiner, KopKing, men full server-.- Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Kommer ikke i squad med deg nå? DICE har altså ikke rettet noe fokus på dette "Joining Squad" problemet. Skjønner ikke. Har trykket Create Squad, og invitert deg, men du kommer aldri. Er noen som aldri kommer seg inn hos enkelte. Jeg kommer rett inn hos noen, men noen squads står det bare joining squad, så searching for games, så we couldn't find any games... Endret 11. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 "joining squad, så searching for games, så we couldn't find any games... " står det hos meg når jeg prøver å joine squaden din. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) GULLDOGTAGGEN TIL KOPKING!!! Og Jottnegen sin da, men den var ikke gull Et Tu Brute trophyen i boks. Endret 11. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 GULLDOGTAGGEN TIL KOPKING!!! Nice! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 "joining squad, så searching for games, så we couldn't find any games... " står det hos meg når jeg prøver å joine squaden din. Har du NAT2 eller NAT3? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 NAT3 desverre. Får ikke åpna routeren. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg holder en god tone i denne tråden, men jeg har aldri hørt om at noen vil ha noobtube i spillet! Skal spillet falle til MW2? Og som sagt, det var ikke noe vondt ment med det, men det er direkte dumt å håpe på at noobtubere skal få lov til å herje fritt. Den er ment for å ta ned vegger og mindre kjøretøy, ikke mennesker. Merker jeg har passe lyst til å spille nå. Særlig med den nye patchen. Har vært borte hjemmefra i noe som føles som en evighet, og enda er det litt over en uke til jeg skal hjem.. Håper ikke det er noe aske som forsinker flyet mitt Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg holder en god tone i denne tråden, men jeg har aldri hørt om at noen vil ha noobtube i spillet! Skal spillet falle til MW2? Og som sagt, det var ikke noe vondt ment med det, men det er direkte dumt å håpe på at noobtubere skal få lov til å herje fritt. Den er ment for å ta ned vegger og mindre kjøretøy, ikke mennesker. Ikke for å ødelegge argumentet ditt, men en gun-nut må altid rette. grantat kastere har faktisk som hovedmål å ta ut mennesker, gjerne grupper med infantri, på lik linje med CG. Utenom det, så synes jeg at kopking har et poeng. Det blir for dumt å si at et våpen som var altfor kraftig skal bli kraftigere. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg holder en god tone i denne tråden, men jeg har aldri hørt om at noen vil ha noobtube i spillet! Skal spillet falle til MW2? Og som sagt, det var ikke noe vondt ment med det, men det er direkte dumt å håpe på at noobtubere skal få lov til å herje fritt. Den er ment for å ta ned vegger og mindre kjøretøy, ikke mennesker. Ikke for å ødelegge argumentet ditt, men en gun-nut må altid rette. grantat kastere har faktisk som hovedmål å ta ut mennesker, gjerne grupper med infantri, på lik linje med CG. Utenom det, så synes jeg at kopking har et poeng. Det blir for dumt å si at et våpen som var altfor kraftig skal bli kraftigere. Er gun-nut selv, og ser hvorfor du kommenterer. Der jeg har skrevet mennesker, skal jeg nok ha skrevet spillere. Den er ikke tatt med i spillet som noe som hovedsaklig skal ta ut "soft-targets", og det er derfor DICE nå nerfer den veldig mye. Om 40mm: The round is designed to be effective at penetrating windows, blowing up doors, producing casualties in groups of enemies, destroying bunkers, and damaging or disabling non-armored vehicles. Så det jeg sier er faktisk korrekt Ingenting å rette på, bare noe å legge til. I og med at jeg mente i selve spillet Noen som har squad?! Endret 11. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Racket nettopp opp 1181 i score på en og samme "count". Fortløpende sniper headshots er stikkordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå