Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Da har jeg spilt 3 runder mer en det jeg egentlig skulle, fordi jeg møtte på denne karen : TRYKK HER

 

Og dog taggen hans sto jo sefølgelig øverst på ønskelista, så :innocent:

Endte også opp med 24 dog tags den runden, ink 2 gold dog tags til :new_woot:

 

Noe med gold dog tags og lvl 50 spillere som bare gjør at jeg må gå berserk med kniven :p

.

 

 

Akkurat han fyren der har jeg også jaga rundt på :p Tror kanskje jeg fikk taggen hans :tease:

 

Med en gang jeg ser en lvl 50 fyr på motstanderlaget så går jeg Recon med lightweight og body armor :p

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt 3 runder mer en det jeg egentlig skulle, fordi jeg møtte på denne karen : TRYKK HER

 

Og dog taggen hans sto jo sefølgelig øverst på ønskelista, så :innocent:

Endte også opp med 24 dog tags den runden, ink 2 gold dog tags til :new_woot:

 

Noe med gold dog tags og lvl 50 spillere som bare gjør at jeg må gå berserk med kniven :p

.

 

 

Med en gang jeg ser en lvl 50 fyr på motstanderlaget så går jeg Recon med lightweight og body armor :p

 

Hahha, samme her :p Bare at jeg gjør det på alle over 41 :whistle:

Lenke til kommentar

Nada. Ingen UD, ingen Specact.

 

Dette ble postet på BFblog i dag

 

The server update for Battlefield: Bad Company 2 is rolling out to all servers today for PlayStation 3 and Xbox 360. The new server adds a bunch of weapon tweaks which should balance gameplay and make other weapons more appealing.

 

 

 

To see what has changed with the new server release take a look at Demize99's blog post, Consoling the Unbalanced and the Ch Ch Changes blog post. You can also discuss the changes on the Official Battlefield Forums.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Takk skal du ha! Ser for meg en lang dag med gaming idag, er det en squad på gang i 4 tiden og utover eller?

 

Og forresten: "Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance" .. WTF?

Lenke til kommentar

M60 er fortsatt ett beist, men svakere, og den er langt i fra like dominerende akkurat for øyeblikket! I dag har jeg blitt drept av våpen som jeg faktisk ikke kan huske sist jeg ble drept av! Og ENDELIG er det mulig å drepe med Stg Aug på avstand!

Slutt nå! :p Jeg sitter på skolen og ser Battlefield Commentaries, men kan ikke spille! Gleder meg som en unge til jeg kommer meg hjem!

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan det blir nå. Glad jeg makset medic-klassen før de nerfet M60en :p Nå er det assault, har forstått det dithen at de skal øke killradiusen på 40mm granaten? Det bør de, synets det er svakt at man treffer en halv meter ved siden av en mann, og han dør ikke. Aller helst burde den vært 4-5 meter, men ser for meg at det kan bli litt heavy i et spill :p

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan det blir nå. Glad jeg makset medic-klassen før de nerfet M60en :p Nå er det assault, har forstått det dithen at de skal øke killradiusen på 40mm granaten? Det bør de, synets det er svakt at man treffer en halv meter ved siden av en mann, og han dør ikke. Aller helst burde den vært 4-5 meter, men ser for meg at det kan bli litt heavy i et spill :p

 

Økes?! Nei!

 

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.

 

Er du helt skrudd? Da blir jo dette noobtubing som i MW2.

 

Er ikke vondt ment, men det der er det dummeste jeg har lest om hva som trengs i spillet, noensinne..

Lenke til kommentar

Åja, jeg trodde at de hadde økt den, mente det stod at de hadde increased og ikke decreaced.Hvis du ikke tåler at andre har andre oppfatninger enn det på hva som kan forbedres eller ikke så er det bedre at du holder kjeft enn at du lirer av deg "det er det dummeste jeg har lest"-vås. Det gir ikke noen god tone i tråden. Enig? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg holder en god tone i denne tråden, men jeg har aldri hørt om at noen vil ha noobtube i spillet! Skal spillet falle til MW2? Og som sagt, det var ikke noe vondt ment med det, men det er direkte dumt å håpe på at noobtubere skal få lov til å herje fritt. Den er ment for å ta ned vegger og mindre kjøretøy, ikke mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...