Manx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Skjedde meg akkurat nå, en tanks på Panama C. kjøre på en av minene mine når jeg hadde blitt skutt Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Sant! Det best irriterende jeg har opplevd er når minene mine på Arica Harbor tok ut to Humvee med 4 stk i hver. 8 stykker ble drept av meg i løpet av de 10 sek jeg var død... Om det var mye poeng? Ja vi kan jo ha gjettekonkurranse.. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Sant! Det best irriterende jeg har opplevd er når minene mine på Arica Harbor tok ut to Humvee med 4 stk i hver. 8 stykker ble drept av meg i løpet av de 10 sek jeg var død... Om det var mye poeng? Ja vi kan jo ha gjettekonkurranse.. 8x50=400 Jeg gjetter på at det var en del poeng! Fikk nettopp gullstjerne 9 med kniv. Mangler bare 50 kills så har jeg Platinum Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Så må du ta med at det er m-com defense kills alle sammen, og multiple kills osv osv.. Og kjøretøyene gikk jo til helvette Endret 9. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Man kan se rundt ved en fiendtlig motion sensor, men med en gang du begynner å gå rundt så piper den. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Hvem er med i squad? Mic er ett krav. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Sleng en invite denne veien... Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 kommer kanskje på, nettopp sett TIL vinne 1-0 over start 5 poengs luke Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Platinum på Kniv og passerte 3 000 000 poeng Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det føles helt fremmed å spille etter en pause på 2 dager.. Aldri spilt så dårlig i hele mitt liv. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Kjenner igjen den følelsen så altfor godt Jottnegen. Nå har jeg ikke spilt siden torsdag, tror jeg, og gruer meg litt til første runde for å være ærlig. Men er nok en gru-gleding Endret 9. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hadde min første runde her om dagen etter laaaang pause pga M60(!) . Men når jeg logget på og startet den første runden, var det ikke en eneste m60 å se, hverken den runden eller de 3-4 neste folk har begynt å skjønne litt? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tviler på det... Tror du bare var heldig Jeg blir fortsatt (nesten)alltid drept av "Asshole97" med M60, ACOG og Magnum ammo fra andre siden av brettet... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Da tror jeg du har hatt veldig flaks, jeg ble vel drept 7 av 10 ganger av M60 i hele helgen. Er jo nesten moro når man blir drept av noe annet nå om dagen... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 M60 krever akuratt like mye som noe annet. Har man blitt drept av en med M60, så har du blitt rundspilt. Enkelt og greit, stop crying. Jeg har ikke full kontroll på en M60 "fra andre siden av mappet", og det krever faktisk en sinnsykt god skytter for å treffe noe som helst på slike distanser. *Gaargh lei av m60 whining* / Dagens rant. (Og selvsagt, no offence som vanlg ) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg og flere har funnet oss lei av å bli drept av M60, og jeg gadd ikke lenger å klage over den! Så jeg begynte å spille med den. Jeg spiller ikke med noe annet enn ironsight, og med medic specsene. Jeg suger med ironsight, så føler meg ikke som de som har Acog og Magnum, og one-shotter deg 1 km unna. Det er ikke mye som skal til i mine øyne. Har klart det selv da jeg plukker den opp av andre. Men jeg bruker så og si M60 omtrent kun som selvforsvar når jeg har den, og fyller heller medicrollen. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Så lenge den er der, kommer alltid folk til å spille med den. Sånn er det bare. Men jeg gleder meg til oppdateringen i morgen! Og selvfølgelig; noe skills må man jo ha for og i det hele tatt treffe, så M60 gir ikke masse kills av seg selv. Det er bare det at den er så altfor kraftig... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg må vel takke Jottnegen for en fin dog-tag På sedvanlig vis så ble jeg kastet ut midt i den andre runden (flere som sliter med det eller er det bare meg?) og når jeg gikk inn igjen så var jeg på det andre laget Burde vel ha spilt litt til, men har vært til akupunktur i dag og armene bør egentlig få hvile litt også... Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Da har jeg spilt 3 runder mer en det jeg egentlig skulle, fordi jeg møtte på denne karen : TRYKK HER Og dog taggen hans sto jo sefølgelig øverst på ønskelista, så Endte også opp med 24 dog tags den runden, ink 2 gold dog tags til Noe med gold dog tags og lvl 50 spillere som bare gjør at jeg må gå berserk med kniven edit: kopking, se på statsta hans med thomson, han har jo platinum . Endret 10. mai 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Da har han nok skutt med Garand til platinum, og fått den på Thompson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå