Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant! Det best irriterende jeg har opplevd er når minene mine på Arica Harbor tok ut to Humvee med 4 stk i hver. 8 stykker ble drept av meg i løpet av de 10 sek jeg var død... Om det var mye poeng? Ja vi kan jo ha gjettekonkurranse..

8x50=400 :hmm: Jeg gjetter på at det var en del poeng!

Fikk nettopp gullstjerne 9 med kniv. Mangler bare 50 kills så har jeg Platinum :D

Lenke til kommentar

M60 krever akuratt like mye som noe annet. Har man blitt drept av en med M60, så har du blitt rundspilt. Enkelt og greit, stop crying. Jeg har ikke full kontroll på en M60 "fra andre siden av mappet", og det krever faktisk en sinnsykt god skytter for å treffe noe som helst på slike distanser. *Gaargh lei av m60 whining*

/ Dagens rant. (Og selvsagt, no offence som vanlg :love: )

Lenke til kommentar

Jeg og flere har funnet oss lei av å bli drept av M60, og jeg gadd ikke lenger å klage over den! Så jeg begynte å spille med den. Jeg spiller ikke med noe annet enn ironsight, og med medic specsene. Jeg suger med ironsight, så føler meg ikke som de som har Acog og Magnum, og one-shotter deg 1 km unna. Det er ikke mye som skal til i mine øyne. Har klart det selv da jeg plukker den opp av andre.

Men jeg bruker så og si M60 omtrent kun som selvforsvar når jeg har den, og fyller heller medicrollen.

Lenke til kommentar

Så lenge den er der, kommer alltid folk til å spille med den. Sånn er det bare. Men jeg gleder meg til oppdateringen i morgen! :thumbup:

Og selvfølgelig; noe skills må man jo ha for og i det hele tatt treffe, så M60 gir ikke masse kills av seg selv. Det er bare det at den er så altfor kraftig...

Lenke til kommentar

Jeg må vel takke Jottnegen for en fin dog-tag :p

På sedvanlig vis så ble jeg kastet ut midt i den andre runden (flere som sliter med det eller er det bare meg?) og når jeg gikk inn igjen så var jeg på det andre laget :)

Burde vel ha spilt litt til, men har vært til akupunktur i dag og armene bør egentlig få hvile litt også...

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt 3 runder mer en det jeg egentlig skulle, fordi jeg møtte på denne karen : TRYKK HER

Og dog taggen hans sto jo sefølgelig øverst på ønskelista, så :innocent:

Endte også opp med 24 dog tags den runden, ink 2 gold dog tags til :new_woot:

Noe med gold dog tags og lvl 50 spillere som bare gjør at jeg må gå berserk med kniven :p

edit: kopking, se på statsta hans med thomson, han har jo platinum .

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...