itzTheTruth Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Spiller Nelson Bay nå, og ble stående igjen i første base på UAV. Da den gikk ned, så var jeg utenfor kampens område og rakk ikke inn før det ble suicide. Seriøst, det er FAIL. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Spiller Nelson Bay nå, og ble stående igjen i første base på UAV. Da den gikk ned, så var jeg utenfor kampens område og rakk ikke inn før det ble suicide. Seriøst, det er FAIL. Edit: Side 100 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Veit jo at de ikke tilater å ta med seg sprit inn der, men tenkte ikke på at de konfiskerte absolutt ALT som hadde flytende innhold.. Var vel ikke innholdet de konfiskerte, var vel heller flaska tenker jeg. Er jo idioter som kaster halvfulle ølglass mot scenen, så da er det vel like greit å la folk "legge" igjen de på utsiden Var på begge to konsertene selv, var konge begge dagene, men den 14. var best. Fikk låst opp Gol sniper rifla før i dag og den var noe konge for å si det pent. De første 5 kills var 5 headshots og litt over 1100 poeng til sammen på første runden jeg testet den, me like Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hjemme? Da kan du da spille hehe! Nettopp ferdig å vaske bilen i solskinnet(tuller ikke) i Bergen. Deilig å sette seg ned litt nå! Skal prøve å skaffe meg noen pins. Fikk min siste pin igår Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Har liksom ikke giddet å jobbe for det, og fant ut at jeg ikke gadd i dag heller hehe! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Krysser fingrene for at Sony får fingen ut å gir ut specact på tirsdag også, som ryktene sier.. Men er fortsatt ingen release date i store'n.... Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som er med på å spille nå eller? Har vært/spilt på konsert så har ikke fått spilt i hele kveld Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Nei, jeg gir opp! Får ikke til en dritt Prøver seinere i natt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Spilte før i dag! Gikk rett til helvette egentlig. Så har ikke giddet i hele kveld! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Får heller stå opp tidlig i morra og spille hele dagen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Sitter faktisk med en god skotsk whiskey i hånden nå, og jeg tviler på jeg står tidlig opp! Men litt spilling mellom eksamenslesing blir det! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg hadde null gull-tags fram til 93 kills med kniven, på de siste 7 fram til 100 kills så var det 4 gull-tags og tre ifra samme fyren Og nr. 100 var et gull Så ble jeg selvfølgelig kastet ut av serveren som jeg spilte på (som vanlig etter 1-2 runder) og der var det fire man som var fra rank 45 og oppover så mulighetene for enda mer gull var jo til stede Edit: Så jeg vil sende en takk til NBK-ProFeSsiONaL (x3) og Jcmg24 (x1) som sto i veien for kniven min Endret 9. mai 2010 av Manx Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hahah, nice Manx Spilte akkurat knifing only conquest white pass. 13 kills : D ingen gull tho. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Knife only som defender på Nelson Bay er genialt! Er så lett å komme seg bak døm Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ny update for pc folka, kommer forhåpentligvis til konsoll også. Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminatedServer - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2 Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged Server - Idle kick is controllable Server - Profanity filter can be disabled Server - Teamkill-kick system is controllable Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level Server - Infantry only mode available per-level Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks Server - Banlist can contain up to 10.000 entries Server - reduced latency in packet handling Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name Admin Interface - events triggered when people spawn Admin Interface - much more info on kills Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round Gameplay - Various minor level bugfixes Gameplay - Helicopter handling has been tweaked Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced Gameplay - Advanced Spotting scope works better Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings Server Browser – Added support for retrieving update progress Server Browser - Now refreshes information Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server Server Browser - all settings are automatically saved between sessions Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes Client - Fixed some crashes Client - Toggle/hold crouch is user controllable Client - Toggle/hold zoom is user controllable Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11 Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log Client - Improved Play Now functionality Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards Client - Any points you get while being dead will be added to your score Client - Reduced negative mouse acceleration Client - More informative disconnection/kick reasons Any points you get while being dead will be added to your score ENDELIG! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Snip Any points you get while being dead will be added to your score ENDELIG! WOOOOOOOOOOOT!!! :w00t: Håper bare ikke de fucker heli styringa mye, har liksom litt dreisen på d sånn som det er ^^ Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ny update for pc folka, kommer forhåpentligvis til konsoll også. Any points you get while being dead will be added to your score ENDELIG! Jaaa!!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hmm, nice. Det var på tide. Rart de ikke har rettet oppmerksomhet mot thompson buggen enda. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Seriøst har vi ikke fått poengene hvis vi dauer? Ser jo at de blir telt opp osv... Er vel kanskje en grunn for at jeg synes det har vært litt lite poeng noen ganger Inn og få to kills med Scar-L så er det slutt på BC2 for min del til United kampen er over i kveld. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Alt de trenger å gjøre er å endre i kodene på spillet mellom M1 og M1A1. Men men.. Ble veldig glad nå da jeg så at poeng kan fortsatt renne inn når man er død. Der har det gått bort ufattelige mengder poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå