Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er dritartig å spille HC squad deathmatch. Er recon class og springer rundt med SVU m/red dot sight og rex'en pistol. Og siden jeg er recon, så har jeg C4 for å ta ut tanken.

Springer rundt og tar dreper snipere som gjemmer seg i utkanten :tease:

Og fordi det er HC, så klarer du å drepe mange på en gang. Klarte å drepe 4 stykker som var i et hus, uten å måtte reloade :D Etter den runden hadde jeg 24 kills og 1 death! :innocent:

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg grenseløst på HC er når man har spotting scope, så plutselig sier soldaten din "I've got eyes on enemy soldier". Så ser du han ikke! haha! Finner han faen ikke i buskene! :p

 

Hehe, ja.

 

Men motion sensoren, er det sånn at når den "piper" og lager sånn sonar-lyd så betyr det at et er fiender i nærheten?

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg grenseløst på HC er når man har spotting scope, så plutselig sier soldaten din "I've got eyes on enemy soldier". Så ser du han ikke! haha! Finner han faen ikke i buskene! :p

 

Hehe, ja.

 

Men motion sensoren, er det sånn at når den "piper" og lager sånn sonar-lyd så betyr det at et er fiender i nærheten?

 

Jepp!

Men man vet ikke akkurat hvor de er på HC. hehe!

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg grenseløst på HC er når man har spotting scope, så plutselig sier soldaten din "I've got eyes on enemy soldier". Så ser du han ikke! haha! Finner han faen ikke i buskene! :p

 

Hehe, ja.

 

Men motion sensoren, er det sånn at når den "piper" og lager sånn sonar-lyd så betyr det at et er fiender i nærheten?

 

Jepp!

Men man vet ikke akkurat hvor de er på HC. hehe!

 

Jeg trykker på start knappen jeg, og da kommer mappet opp og viser hvor fienden er og hvis du eller noen i squaden har spotta noen så kommer det også opp der ;)

Lenke til kommentar

Meg og HaakoN spilte nettopp mot den regjerende verdensmesteren i BFBC2 for PS3. lol! Altså fyren som topper Leaderboardet. Tok ham to ganger, og vi var begge suvernt over han i poeng.

 

Han har forøvrig spilt i over 10 dager, så han er vel ikke så veldig veldig god!

 

Hehe. Digard76 ja. Eneste i verden med rank 50.

 

Men han hoppet pent og pyntelig ut av spillet før det var ferdig når ting ikke gikk helt på skinner. Lurer på om han opplever det ofte at folk jager dogtaggen hans....  :whistle:

 

Var "litt" slitsomme de 2 (med [HoT] clan-tag) som plutselig dukket opp på squad`en vår. Tysk diskomusikk fra 90-tallet på full guffe, karaoke uten hemninger og skravling værre enn 2 gamle kjerringer rusa på rødvin og Petterøes nr. 3. Han ene syntes åpenbart ikke vår NSN tag var noe særlig, men om de forsvant fort fordi vi endte opp med 3 ganger så mye poeng som de er umulig å vite....  :D

 

Er det forresten bare meg som opplever at PS3 fryser 100% av og til, og man må starte hele maskinen på nytt? Jeg har den eldste 60GB versjonen, men er litt nysjerrig på om de også skjer på for eks. nye PS3 Slim.

 

 

Lenke til kommentar

Er det forresten bare meg som opplever at PS3 fryser 100% av og til, og man må starte hele maskinen på nytt? Jeg har den eldste 60GB versjonen, men er litt nysjerrig på om de også skjer på for eks. nye PS3 Slim.

 

Skjer med meg i blant og. Skjedde et par ganger med Uncharted 2 og et par ganger når jeg har surfet på nettet/sett youtube. Temmelig irriterende siden det skjer gjerne når jeg ligger i senga og må stå opp for å skru av og på.. Har ikke skjedd med BC2, bortsett fra en gang i betaen. Aner ikke hva som gjør det, men det virker som om gjengangeren er at harddisken går "berserk" rett før det skjer, at det skrives og leses mer enn normalt. Men det trenger ikke nødvendigvis være et problem med disken.

 

Har en "Phat" 80 GB.

Lenke til kommentar

Er det forresten bare meg som opplever at PS3 fryser 100% av og til, og man må starte hele maskinen på nytt? Jeg har den eldste 60GB versjonen, men er litt nysjerrig på om de også skjer på for eks. nye PS3 Slim.

Jepp, har vel skjedd med meg en 3-4 ganger. 40GB Phat, bytta til 500GB disk. Men 100% fryser den jo ikke, for det går bra å slå den av med knappen på forsiden.

Lenke til kommentar

Er det forresten bare meg som opplever at PS3 fryser 100% av og til, og man må starte hele maskinen på nytt? Jeg har den eldste 60GB versjonen, men er litt nysjerrig på om de også skjer på for eks. nye PS3 Slim.

Jeg har en stor PS3 fra da GTA kom, og har opplevd at den fryser to-tre ganger. Typisk er det når det er store eksplosjoner eller action, som når tanks og helikopter støter sammen og eksploderer.

Lenke til kommentar

Meg og HaakoN spilte nettopp mot den regjerende verdensmesteren i BFBC2 for PS3. lol! Altså fyren som topper Leaderboardet. Tok ham to ganger, og vi var begge suvernt over han i poeng.

 

Han har forøvrig spilt i over 10 dager, så han er vel ikke så veldig veldig god!

 

Hehe. Digard76 ja. Eneste i verden med rank 50.

 

Men han hoppet pent og pyntelig ut av spillet før det var ferdig når ting ikke gikk helt på skinner. Lurer på om han opplever det ofte at folk jager dogtaggen hans....  :whistle:

 

Var "litt" slitsomme de 2 (med [HoT] clan-tag) som plutselig dukket opp på squad`en vår. Tysk diskomusikk fra 90-tallet på full guffe, karaoke uten hemninger og skravling værre enn 2 gamle kjerringer rusa på rødvin og Petterøes nr. 3. Han ene syntes åpenbart ikke vår NSN tag var noe særlig, men om de forsvant fort fordi vi endte opp med 3 ganger så mye poeng som de er umulig å vite....  :D

 

Er det forresten bare meg som opplever at PS3 fryser 100% av og til, og man må starte hele maskinen på nytt? Jeg har den eldste 60GB versjonen, men er litt nysjerrig på om de også skjer på for eks. nye PS3 Slim.

 

Ja, haha! De skravlet som bare faen! Skjønte ikke stort hva som skjedde, men mutet headsettet mitt og lo av dem. Var tidig da.

 

Det at PS3 fryser skjer også hos meg! Skjer ikke i andre spill enn BFBC1 og 2. Rart..

Lenke til kommentar

Dere vet dere kunne mutet dem ? Kan mute spesifikke personer :)

 

Jepp, det vet jeg. Men var jo tidig.

 

FAEN så forbanna jeg ble nå! En eller annen kuk fant ut at det var bedre for hans del å markere meg som ett jævla juletre, enn å slåss for laget. Skulle ønske sånne personer hengte seg etter ledningene til ps3en sin.

 

Raseriutbrudd vol.1

Lenke til kommentar

Noen som vet om youtubere som har commentary videoer? Alltid kjekt å se på.

 

Er subscriber på følgende(som jeg kommer på i farten)

 

- WoR(Wings of...)

- Scouse carl

- Woodys gamertag

- The End

- Alt eff for(eller noe)

- gamer com

- Machinimarespawn

- bigmooney 06

- junkyard

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...