itzTheTruth Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Tenkte vi som spiller på PS3, kunne ha vår egen tråd her inne om spillet. For min del blir det for mye PC prat på andre tråder. Spiller i disse dager demoen, og er ganske så fornøyd. Eneste jeg misliker er at ett par våpen jeg liker, ser ut til å ikke være med i spillet. Som f.eks M4A1, ACR, HK416, CheyTac Intervention, Famas, og hadde vært artig med AG3. Er en del våpen jeg kommer til å savne fra MW2, og utseende på våpnene ser ikke ut til å bli like bra. Men vi får håpe Red dot sight, holographic sight osv bli bra, og alle attachments til våpen blir bra. Noen som vet noe særlig om våpnene som kommer? Har jo listen, men hvordan er det med attachments, blir det mange, osv osv. Hvis noen vil game online, så kan dere legge meg til på PSN. TheKopKing89 Bare skriv spillverket i meldingen, så jeg vet at dere er herfra. See you on the battlefield! Updates! Forumets clantag er NSN - Non-serious Norwegians! Forum - PSN Andypandy - andr3asb Toffer91 - kriStfr Chris9 - Christiaan922 Herzeleid - Herr anfsim (Finner ikke stats, er PSN feil?) ΣΙΝΔΡΕ - z1ndr3 (Valgte å spille på PC) Espen-kun - EspBD Selvin - Selvinus DarkPassenger - DarkPassenger404 Mr_Outjecti0n - MrOutjecti0n JeepersCreepers - Yodel Rotteh - Rotteh Stresslessen - Stresslessen Strekjaeden - Strekjen http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/Strekjen (Signaturene kom ikke opp. Merkelig) JanFr - StabakJF bot_killer - pblind HåkonN - HaakonN Blax - blaxxie ketle - Ketle_74 Jottnegen - Jottnegen Fox - andrebjorn NiRaM - braxboy dexterrr - nicofjes flammen - Ranxed raid2 - generalen99 rubex - phenomenon86 akamond - the_godfather99 Bherserk - bhrsrk ColdIce - Eak2k hamza3012 - hamza30 dih - mrDaveAwesome att - J_McNulty_ svenny000 - thesvenny pjolterpjokken - pjolterpjokken Grønn Eplekake - Bedcrab Bob the blob - SuprMats -martin - RiseAgainstftw1 Anathema - Alltid_ Bister - Bister91 Ferd!s - Mrferdikiller mortensol - mortensol Arnesen62 - Arnesen62 DiNozzo - mikke_borat Eide58 - Eide58 fifa_fisken - fotball_fisken kaffegutten - skruzuki BlueB0y - BlueB0y_97 Lunde106 - Lunde106 t4rdy - tardyda saftsus - pQlsa Mordii - Xtr0nicz Manx - Manx-Tequila iddle - brukarnamn Muffinss - Koronag22 Xerius987 - Freddy987 Kopites88 (Fra Battlefield.no) Cosmo Kramer - Christoffero89 Noen glemt? Si i fra! Endret 16. juli 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Slenger meg på denne.. Synes dog det er andre elementer i dette spillet som gjør opp for utseendet på våpenet. legg meg gjerne til, liker squad play. PSN: andr3asb Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kan slenge meg på jeg å Forhåndsbestilte Bad Company 2 Limited Edition fra CDON i dag, etter å ha spilt demoen litt. Utrolig bra syntes jeg. Er det forresten noen som vet noe mer om BETA av spillet til PS3? Er dette avsluttet, eller er det fremdeles i gang? Bare å legge meg til på PSN om noen vil spille: kriStfr (Snek seg inn en liten skrivefeil der gitt) Endret 15. februar 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Spiller i disse dager demoen, og er ganske så fornøyd. Eneste jeg misliker er at ett par våpen jeg liker, ser ut til å ikke være med i spillet. Som f.eks M4A1, ACR, HK416, CheyTac Intervention, Famas, og hadde vært artig med AG3. G3 er med i retail. M416 også (samme som HK416?) Alle våpen ligger her: http://www.ultimateprestige.com/ Maps og kjøretøy er oppsumert også. Endret 15. februar 2010 av Markaren Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Er M416 og HK416 akkurat samme våpen? Mener å ha lest de er ganske forskjellig. Men dem ser ganske lik ut, så greit nok. Hehe! Bare ville hatt HK siden jeg har skutt med den, og det er deilig. Edit: Kommer meg ikke inn på linken?! Eller forbi det veteran greiene? Må ha en xbox live gamertag. Edit pt.2: HAHA! Skrev bare inn gamertagen til en jeg vet er skamgod på Xbox. Endret 15. februar 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har erfaringer med forhåndsbestilling hos Elkjøp fra før? Jeg gjorde det nå, for BFBC2, og håper på å ha det på utgivelses dagen! Jeg vil også gjerne ha ett headset for onlinegaming, nå som BFBC2 kommer, og det krever nærmest at man kan klare å kommunisere verbalt med resten av squaden hele tiden Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Noen som har erfaringer med forhåndsbestilling hos Elkjøp fra før? Jeg gjorde det nå, for BFBC2, og håper på å ha det på utgivelses dagen! Jeg vil også gjerne ha ett headset for onlinegaming, nå som BFBC2 kommer, og det krever nærmest at man kan klare å kommunisere verbalt med resten av squaden hele tiden Jeg vurderte og bestille derfra jeg også, pga prisen, men etter å ha hørt flere på forumet her som har fått spill en uke etter release fra elkjøp osv, så turtet jeg ikke jeg bestilte fra cdon.com, der får man en aks-74u i tillegg til alt det andre.. gleder meg til det ligger i postkassa!!! Apropos headset, jeg prøvde sony sitt originale headsett hos en kompis, det fungerte utmerket etter min mening, stilig var det også Endret 15. februar 2010 av andr3asb Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Har ett småirriterende problem! Lyden i BFBC2, på min TV virker veldig "hul". Det føles liksom ut som lyden kommer fra ett studio, uten lydtette vegger. Har bare lyd på TVen, men alikevel om jeg stiller det på "TV" på audio, så er lyden fortsatt "hul". Tips? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hmm, vet ikke om det kan være en bug eventuelt? For når man er inne i et hus høres jo lyden veldig "hul" ut. Eller så kan du sjekke va lydinstillingene står på. mulig dette kan hjelpe Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Merker det er altfor lenge til spillet kommer! Lyst å unlocke flere våpen! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Christiaan922 er meg, bare å legge til. Jeg spiller veldig ofte på demoen, og det sier litt om hvor mye tid jeg kommer til å bruke på selve spillet når det kommer. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Christiaan922 er meg, bare å legge til. Jeg spiller veldig ofte på demoen, og det sier litt om hvor mye tid jeg kommer til å bruke på selve spillet når det kommer. Demoen spilles endel her om dagen og. Får håpe man ikke blir lei med det første, men skal nok litt til det . Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Spilles fortsatt Beta? Og hvordan får en i såfall tak i den nå. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Er det noen andre som har problemer med å logge inn på demoen? Jeg får bare "Unable to log in" eller noe når jeg trykker Play Now. Endret 16. februar 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Tror serverene til EA er nede for vedlikehold og oppdateringer. Tror det var på Twitter BFBC2 skrev det. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som vet hvor mange man kan være i en squad på selve spillet, demoen er vel 4, er det samme på hovedspillet? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Tror nok ikke det blir mer enn 4. Men kunne gjerne vært 6 stk. Men har vel noe med at det ikke blir like mange online på ps3 og xbox som på pc. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synes 4 er passe størrelse jeg. Tenk deg selv, du har drept en masse folk som holder på og armere en bombe på pakken din, og den siste fienden inne i huset klarer og drepe deg, da er det drit kjipt hvis plutselig halve laget spawner oppå han igjen, da er man liksom like langt.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Tenkte ikke så langt. Ja 4 er vel så å si perfekt da! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan fungerer dette med den tracer dart pistolen på demo? Skjønner hvordan det skal fungere, men min RPG vil ikke følge etter målet jeg har markert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå