Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Har kjøpt meg et Nikon D90 med 18 - 105mm linse, og dette er et av de første bildene jeg har tatt. Liker den fargebrytningen i ansiktet. Det står en åpen laptop 1 meter nedenfor ansiktet, og det er en stor stålampe som står ca 2,5 - 3 meter ovenfor ansiktet. Lyset på den er skrudd ned, for å til en gul belysning av ansiktet. f5.6 105mm 1/10 EV+1.7 ISO 3200 Flash: Did not fire. Bildet er minimalt etterbehandlet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Her var det litt å pirke på. Jeg liker ikke lyset i ansiktet. Gir en skygge på ene siden, som ikke funker. Blir litt Joker-faktor - om du skjønner Bakgrunnen er rotete og posituren er syns jeg blir slitsom. Skjemen (eller hva det er?) som stikker opp fra hodet på modellen er sinnsykt forstyrrende. ISO 3200 gir også en ubehagelig mengde korn, og det tar seg ikke godt ut på denne typen bilder. Bare fortsett å skyt. Husk at de 10 000 første bildene dine alltid er de dårligste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå