SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 omg what a dumbass. folk som ikke syns lotr er kult ser sikkert på tande p og sånt Lenke til kommentar
adawen Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Blasfemiske nolduser, kaller vi sånne! Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Nostalgiske nolduser er dagens ord Lenke til kommentar
Logan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 2 stk hetterotter m/bur & misc. accessories gis vekk! Navn: Aeryn (hvit med røde øyne) & Chiana (sort og hvit med sorte øyne) Kjønn: Hun Seksuell legning: Lesbiske Bosted: Grimstad Vil ikke ha de fordi : DE JÆVLA ROTTENE SPISTE OPP LOTR-SKJORTA SOM JEG SPESIELT IMPORTERTE FRA JUNAITEN! (ja, jeg mener det, jeg vil bli kvitt de!) Jeg har en katt som ville satt stor pris på disse. Han leverte senest en råtte igår. Han elsker å leke med råtter. Send en PM, og det blir kort prosess. Skånsomt - lover. Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 omg what a dumbass. folk som ikke syns lotr er kult ser sikkert på tande p og sånt Hehe. La han heller se på derrick da....på spansk. Eller finsk fjernsyns teater :wink: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har en katt som ville satt stor pris på disse. Han leverte senest en råtte igår. Han elsker å leke med råtter. Send en PM, og det blir kort prosess. Skånsomt - lover. Døh.. asså.. øh.. :o Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 vis ikke det der var en god grunn til å kicke copypaste så vet ikke jeg. Kick han Lenke til kommentar
Fry Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 må bare si at jenter i veldig slitte hullete trøyer er ekstremt sexy, så hvorfor ikke bare fortsette å bruke trøya Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 vil ikke si at lotr er yndlingsfilmen min heller, men dårlig var den ikke de innleggene til copypaste var litt useriøse synes jeg, men å banne han er vel å gå litt for langt. folk må jo få lov til å uttale seg om meningene dems. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 adawen Hva blir det til? Katta kjeder seg. Han har tømt hele nabolaget for mus og rotter, og venter spent på nye lekekamerater. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 adawen Hva blir det til? Katta kjeder seg. Han har tømt hele nabolaget for mus og rotter, og venter spent på nye lekekamerater. HRMF! Selv jeg vil kvitte meg med gnagerene, så betyr ikke det at jeg vil DREPE dem, din gnom! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Tror _noen_ burde ta en IP skjekk på "copypaste" :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg hadde en katt for mange år siden ,men den ble så mye plaget at vi måtte avlive den. jeg visste jo seff ikke at de gjorde ,men det er jo egentlig bare bra siden den ble plaget sinsykt når den var ute. Det var ifra tiden jeg bodde på østlandet da. Altså _MANGE_ år siden. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 den gjør jo det! vil heller se derrick dubba til spansk enn å se lotr igjen... makan til møkkafilm skal du lete lenge etter.. Velkommen til hat-lista mi! Du er ikke alene der, tipper du vil trives sammen med alle de andre noldusene som er totally brainblocked. regner med at jeg er på den lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå