adawen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 2 stk hetterotter m/bur & misc. accessories gis vekk! Navn: Aeryn (hvit med røde øyne) & Chiana (sort og hvit med sorte øyne) Kjønn: Hun Seksuell legning: Lesbiske Bosted: Grimstad Vil ikke ha de fordi : DE JÆVLA ROTTENE SPISTE OPP LOTR-SKJORTA SOM JEG SPESIELT IMPORTERTE FRA JUNAITEN! (ja, jeg mener det, jeg vil bli kvitt de!) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 god grunn til å ikke like dem lengre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vil ikke ha de fordi : DE JÆVLA ROTTENE SPISTE OPP LOTR-SKJORTA SOM JEG SPESIELT IMPORTERTE FRA JUNAITEN! (ja, jeg mener det, jeg vil bli kvitt de!) hehehe Ehm ja du vil ikke høre på ka som skjedde med hamsteren min da den spiste seg gjennom en 12" subhøytaller element. RIP Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hehe.. har hatt to hetterotter før. når de så spiste seg gjennom nettverks-kablene, var det på snuten ut. ingen spiser på kablene mine! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vi har da ett bruktmarked. Ok, vi har intet bruktmarked med en passende kategori, men dette er uansett intet bruktmarked! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Rottene er jo sikkert greie nok (ikke helt min stil da) men buret er vel dårlig siden de ikke sitter i det? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ikke vær sur på rottene dine da.... jeg synst de er søte... uansett så har jeg litt mer lyst på en ilder... Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Får bare HÅPE at ikke rottene til Tone er brukt! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Rottene er jo sikkert greie nok (ikke helt min stil da) men buret er vel dårlig siden de ikke sitter i det? Buret er helt eksepsjonelt bra, problemet er at hu ene er fryktelig langfingra, og klarer å huke tak i det mest utroligste gjennom sprinklene.. Det var ca 40% t-skjorte igjen etter de hadde tygd fra seg.. Får bare HÅPE at ikke rottene til Tone er brukt! :o .. sicko! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 haha.. du kan vel ikke kaste de ned ett stup eller noe? Slipper andre å få problemer og buret.. DET kan du selge Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 lotr suger uansett. Du spaserer på meget tynn is her nå, unge mann/dame/noe! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 lotr suger uansett. Å si sånn burde bety bann resten av livet. Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 den gjør jo det! vil heller se derrick dubba til spansk enn å se lotr igjen... makan til møkkafilm skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 den gjør jo det! vil heller se derrick dubba til spansk enn å se lotr igjen... makan til møkkafilm skal du lete lenge etter.. okey?? har du noen SERIØS argumentasjon? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 den gjør jo det! vil heller se derrick dubba til spansk enn å se lotr igjen... makan til møkkafilm skal du lete lenge etter.. Velkommen til hat-lista mi! Du er ikke alene der, tipper du vil trives sammen med alle de andre noldusene som er totally brainblocked. Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 å neiii! jeg kom på hatlista! huff! nå får ikke jeg sove i natt... præ hæhæhæhæhæhæhæ.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Copypaste: du er der sikkert i selskap med eit par rotter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå