Gjest Guest_Jeanette_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv. Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Trur du har møtt den einaste mannen i universet som gjorde det der. Han høyrest ikkje heilt god ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skjønte ikke særlig mye av førstepost. Men det virket unormalt... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeanette_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, forstår det ikke i det hele tatt. Fyren løper og vasker penisen sin og sier æsj.... æsj ... æsj hehe.... Jeg forstår det ikke. Føler jo at han synes jeg er ekkel når han gjør det.... hehehe..... Men prøver ikke å ta det ille opp, for når han velger å ha sex med meg, så burde jo han tåle kjønnsvæsker... Prøver å se litt humoristisk på det...., istedet for å bry meg om det. ) Kan han være redd for smittefarer og slikt siden han vasker penisen? Han vet at jeg har rotet med ytterst få i hele mitt liv. Men han har sagt til meg at han har rotet med en god del. Så jeg har begynt å lure på om han har hatt en kjønnsykdom før, eller hva det er som gjør det. Mistenker han også for å være en rote-gutt, som roter med flere jenter samtidig..... Narcisstisk fyr tenker jeg..... Føler han er veldig flørtere og usikkre i tillegg, men samtidig så har han så ufattelig mange venninner som kontakter han..... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det der har jeg aldri hørt om, tipper han har/ har hatt kjønnssykdommer og ikke forstår hvordan han fikk det Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv. Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe.... Nå virker dette veldig troll på meg. Hvorfor spør du ham bare ikke selv? Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeanette_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skjønner ikke det, kanskje han er hysterisk for å bli sår på penisen? hehehe... Nei jeg forstår ikke dette. Er det noen som pleier å vaske seg på penisen flere ganger under en sexakt... eller vasker seg grundig når man nettopp har hatt sex så fort som mulig? Hvorfor gjøre det, er spørsmålet til dem som gjør det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvorfor gjøre det, er spørsmålet til dem som gjør det? Nei, det er spørsmålet til denne mannen du driv på med. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det noen som forstår?? Nei, det er ikkje noko og forstå.... Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skjønner ikke det, kanskje han er hysterisk for å bli sår på penisen? hehehe... Nei jeg forstår ikke dette. Er det noen som pleier å vaske seg på penisen flere ganger under en sexakt... eller vasker seg grundig når man nettopp har hatt sex så fort som mulig? Hvorfor gjøre det, er spørsmålet til dem som gjør det? Han blir jo ikke akurat mindre sår av å vaske penis flere ganger under akten. Men seriøst. Du må jo bare snakke med han. Jeg pleier å være veldig forsiktig med å kalle noe unormalt, men dette er meget spesielt. Jeg får sterke mistanker om at denne personen sliter med tvangstanker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Stikker han i feil hull så mange ganger under akten? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 *Bump* *Bump* *Bump* *Bump* "Oi" *Vaske* *Bump* *Bump* *Bump* *Bump* "Oi" *Vaske* *Bump* *Bump* *Bump* *Bump* "Oi" *Vaske* Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dere kan holde på i evigheter da? Hver gang det blir varmt må han skylle kølla i kaldt vann og mister ereksjonen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er han ekstremt opptatt av hygiene ellers også? Hvis det bare er i senga han oppfører seg sånn, vil jeg tippe han har en eller annen tvangstanke. Det at han sier "æsj", er bare jævlig frekt og dårlig gjort ovenfor deg. Jeg hadde tatt en alvorsprat med mannen, og ikke nærmet meg underlivet hans igjen før han lovte å slutte med dette tullet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Høres ut som verdens mest fisefine mann, eventuelt tvangstanker. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Umulig for oss å vite hvorfor han skulle gjøre noe så latterlig. Du må bare spørre han selv. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde enten tenkt at jeg hadde feilet noe, altså at jeg kanskje hadde noen form for utflod eller noe. ELLER at han har kjønnssykdommer eller noe i den duren. Hvem vet. Hvis han ikke tåler litt safter tror jeg heller ikke han er klar for å ha sex. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Snakk med mannen din du. det der er ikke greit Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bra du tar det med litt humør. Jeg hadde tatt det skikkelig personlig. Eller hevet han ut. Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tror du jeg har så stank av musa hehehe Nei musa mi lukter godt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg