Henrik C Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har ikke blitt spurt om legg siden jeg var 18, så at man må vise legg langt opp i tjueårene er nok bare sant dersom man ser ung ut. Tja, er du 18 år og ser slik ut, og kjøper en sixpack med Tuborg blir du nok spurt ganske fort. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eh, det var derfor jeg sa "at man må vise legg langt opp i tjueårene er nok bare sant dersom man ser ung ut". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Beklager, jeg leste litt raskt gjennom. Men er enig med deg på det punktet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er du ikke gammel nok til å snuse, ikke gjør det... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gjett om avatarene deres forvirrer meg en smule. Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vist de spør om leg, og du sier at du ikke har det? Får du kjøpt da, eller hva? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gjett om avatarene deres forvirrer meg en smule. Det er 1 person med flere personligheter Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gjett om avatarene deres forvirrer meg en smule. Det er en klubb eller noe sånt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gjett om avatarene deres forvirrer meg en smule. Det er en klubb eller noe sånt. En klubb? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eller en klesklan. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vist de spør om leg, og du sier at du ikke har det? Får du kjøpt da, eller hva? Håper ikke dette var et seriøst spørsmål? Selvfølgelig vil du ikke få kjøpt når du ikke kan vise at du har fylt 18. Eneste stedet jeg blir bedt om legitimasjon er i døren på utsteder, på Polet er jeg så flink at jeg viser det uoppfordret! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Viser alltid uoppfordret jeg Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ikke gå med iron maiden t-skjorter. Ikke kjøp snus som forbindes med fjortiser (skruf - spesielt "xtra stark" Åja, og dra til byn og prøv hver eneste kiosk/dagligvarebutikk. Enten finner du den perfekte, eller så blir du så flink til å play it cool at alle etterhvert tror du er 18. Bare 1 måned til jeg er 18 . Det verste er når man spør etter f. eks general ekstra sterk, og de kommer med general porsjon, så forklarer man at dette er feil, og leken blir avslørt imens. "Her var den ja. Åja, glemte å spørre: har du legg?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå