Sillycup Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 For å få "voksen looken" er det noen essensielle ting som må droppes: 1) Ikke sagg, ingen voksne med respekt for seg selv blotter brunøyet. 2) Ikke hårbånd/strikk rundt buksen. Det ser bare idiotisk ut. 3) Ikke WeSc eller annet logoflash merke på genseren. Jeg gjør faktisk ingen av delene : D Er ikke sånn hip hop gangstah med WeSc genser etc men går alltid med bandlogoer på skjorte, kanskje droppe det? :3 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nuvel, kanskje langt fettete hår, utvaska Iron Maiden t-skjorte stappet nedi utvaskede sorte jeans. Topp det hele med et par militærboots og du ser ut som en gammal rocker. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det viktigste er å se ut som om det er helt naturlig. Du må se ut som om du har lov til å kjøpe. Tenker ikke på utseende, men hvordan du oppfører deg. Å være rolig, snakke tydelig og være blid (er det ung dame bak kassa funker det med noen flørtende blikk mens du står i køen) er alt som skal til. Såklart hjelper det jo ikke å komme i typisk ungdomsskole-klær (sorry hvis jeg støter noen, men dere skjønner...).Litt penere tøy er ingen ulempe. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er ikke snakk om at fyren skal fremstå som om han er 50+, men ett år eldre enn han er. Det eneste som det burde være snakk om er oppførselen ved kjøp. Som han over meg sier: la det være naturlig. Få det til å virke som at du gjør noe du får lov til. That's it. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Eller bare satse på at h*n bak kassa er enten veldig hyggelig eller veldig dum. Flere som spørr om legg bare for å vise til kamera at h*n gjør jobben sin. Butikk****: Har du legitimasjon? Du: Ja, her! (Under 18) Butikk****:Øøøøh, ser bra ut. Edit: Postcount 1000! Endret 17. februar 2010 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 spurte de fleste om legg når jeg jobba i kassa. klarte å spørre en på 30 år som så ut som han var 17:P Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er faktisk slik at du kan se på folk som står i kassen om du får kjøpt eller ikke. Var slik for meg i hvert fall Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er faktisk slik at du kan se på folk som står i kassen om du får kjøpt eller ikke. Var slik for meg i hvert fall Halveis sant, hvordan kan du vite det hvis du ikke har giddi å prøvd på de du ikke hadde tro på?` Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Stolte vel på magefølelsen, får du ikke kjøpt så er det jo ikke noe big deal. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gå inn og spør om du kan ta ut penger. Da sier kassabetjeningen at du må kjøpe noe, og da ber du om snusen du skal ha, og sier hvor mye du vil ta ut. Spør de etter leg. så vis den. Jeg solgte av og til til mindreårige. Så lenge jeg så på legitimasjonen virket det hvertfall greit for de rundt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, samme gjorde jeg. Spurte alltid om legitimasjon, men gadd aldri sjekke nøye. Så lenge det så ut som jeg sjekket den var det greit. Lenke til kommentar
tusseladdden Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Eg har vertfall tenkt at dagen eg fyller 18 år skal og slutte å bruke hettegenser, joggesko, gummistrikk rundt buksen og ta på meg hatt, frakk , ensfarget genser og andre ting som allminlige 18 åringer bruker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor akkurat den dager du blir 18? Hvorfor ikke begynne i det små før du blir 18? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 hvor bor du forresten ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor akkurat den dager du blir 18? Hvorfor ikke begynne i det små før du blir 18? Han var nok ikke 100 % seriøs... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er man 18 skal man uansett egentlig vise legitimasjon uansett. Fordel om man ser enda litt eldre ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor akkurat den dager du blir 18? Hvorfor ikke begynne i det små før du blir 18? Han var nok ikke 100 % seriøs... Satser på at han ikke var det. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Anlegg skjegg, ikke ha håret ditt til alle kanter, gå i dress eller andre preppy klær. Hvordan du oppfører deg har også mye å si, vær rolig og avslappet. De komer forøvrig til å fortsette å spørre om legitimasjon til du er godt oppi tyveårene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har ikke blitt spurt om legg siden jeg var 18, så at man må vise legg langt opp i tjueårene er nok bare sant dersom man ser ung ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er det ikke nødvendigvis. Jeg får alltid beskjed om at jeg ser eldre ut enn jeg er (hvilket strengt tatt bare er et kompliment i et halvt år til), men blir alltid spurt om legg, nettopp fordi jeg ser eldre ut enn jeg er, og samtidig kler meg "eldre" enn mange på min alder. Da virker det som at jeg går inn for å se eldre ut enn jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå