Gå til innhold

Hvordan kan jeg se eldre ut? :)


Anbefalte innlegg

For å få "voksen looken" er det noen essensielle ting som må droppes:

 

1) Ikke sagg, ingen voksne med respekt for seg selv blotter brunøyet.

2) Ikke hårbånd/strikk rundt buksen. Det ser bare idiotisk ut.

3) Ikke WeSc eller annet logoflash merke på genseren.

 

 

Jeg gjør faktisk ingen av delene : D

 

Er ikke sånn hip hop gangstah med WeSc genser etc :)

men går alltid med bandlogoer på skjorte, kanskje droppe det? :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste er å se ut som om det er helt naturlig. Du må se ut som om du har lov til å kjøpe. Tenker ikke på utseende, men hvordan du oppfører deg. Å være rolig, snakke tydelig og være blid (er det ung dame bak kassa funker det med noen flørtende blikk mens du står i køen) er alt som skal til.

 

Såklart hjelper det jo ikke å komme i typisk ungdomsskole-klær (sorry hvis jeg støter noen, men dere skjønner...).Litt penere tøy er ingen ulempe.

Lenke til kommentar

Eller bare satse på at h*n bak kassa er enten veldig hyggelig eller veldig dum. Flere som spørr om legg bare for å vise til kamera at h*n gjør jobben sin.

 

Butikk****: Har du legitimasjon?

Du: Ja, her! (Under 18)

Butikk****:Øøøøh, ser bra ut.

 

 

Edit: Postcount 1000! :D

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar

Gå inn og spør om du kan ta ut penger. Da sier kassabetjeningen at du må kjøpe noe, og da ber du om snusen du skal ha, og sier hvor mye du vil ta ut. Spør de etter leg. så vis den. Jeg solgte av og til til mindreårige. Så lenge jeg så på legitimasjonen virket det hvertfall greit for de rundt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Anlegg skjegg, ikke ha håret ditt til alle kanter, gå i dress eller andre preppy klær. Hvordan du oppfører deg har også mye å si, vær rolig og avslappet. De komer forøvrig til å fortsette å spørre om legitimasjon til du er godt oppi tyveårene.

Lenke til kommentar

Det er det ikke nødvendigvis. Jeg får alltid beskjed om at jeg ser eldre ut enn jeg er (hvilket strengt tatt bare er et kompliment i et halvt år til), men blir alltid spurt om legg, nettopp fordi jeg ser eldre ut enn jeg er, og samtidig kler meg "eldre" enn mange på min alder. Da virker det som at jeg går inn for å se eldre ut enn jeg er. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...