Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hey! Gutt på 17 som lurer på hvordan jeg kan se ett år eldre ut så de ikke maser så mye om legitimasjon Går somregel i Dongeri bukser, sorte t-skjorter (Med band logoer på) og skinnjakke når det ikke er for kaldt. Har litt halvlangt hår og minimalt med skjegg : P Noe æ kan gjøre så jeg kan få kjøpt snus uten at jeg må mase på alle 18 åringene? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du spør etter hjelp til å bryte norsk lov? Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eller bare vente til du er 18 år, er jo ikke uten grunn at vi har aldersgrense på ting her i landet. Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Det er ikke ulovelig å kjøpe ting når du er mindreåring, det er ulovelig å selge til noe som er under aldergrensa : ) og ble nettopp 17, det ene året mellom 16 og 17 er det lengste jeg har opplevd o.O'' Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Slik som vi gjorde det back in the days var at vi hadde en fast butikk hvor vi kjøpte snus. Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke akkurat noen fast butikk de faktisk ikke spør om legg her, det er blitt mye værre nu, før kunne jeg få kjøpt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Barber alt håret og skaff deg en militæruniform fra forsvarets overskuddslager. Alle i forsvaret er over 18, og de i butikken tror sikkert at du er på perm eller noe Hvis du ikke er så desperat at du gidder å prøve den metoden kan du gjøre som alle andre mindreårige som skal ha seg snus, altså skaffe fake legg eller prøve å finne noen som gir faen. Kiosker eid av utlendinger er ofte en god mulighet... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du er gutt. Skal du inn på f.eks et utested må du enten kjenne vakta eller være jente med miniskjørt. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fotsi frakk, må jo bare sjå eldre ut.... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Finn deg en pakkis-sjappe Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Barber alt håret og skaff deg en militæruniform fra forsvarets overskuddslager. Alle i forsvaret er over 18, og de i butikken tror sikkert at du er på perm eller noe Hvis du ikke er så desperat at du gidder å prøve den metoden kan du gjøre som alle andre mindreårige som skal ha seg snus, altså skaffe fake legg eller prøve å finne noen som gir faen. Kiosker eid av utlendinger er ofte en god mulighet... Jeg er i HVU (Heimevernets ungdom) så jeg har full felt-1 og m-98, men kan ikke gå i det på fritiden. Jeg har også vurdert å bruke den for å få kjøpt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) heng yutenfor butikken og spør folk om dem vil kjøpe Endret 15. februar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Han ville jo ikke mase på de som er gamle nok lenger. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Finn deg en butikk og prøv å kjøpe. Funker det ikke går du dit neste dag(da må du late som om du ikke var der igår). Repeat. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Som andre har sagt får du som regel kjøpt det du vil i utlendingskiosker, finnes overalt i byene... Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Yeah, jeg går bare til sånne butikker nestegang Eller sånne triste kiosker som drives av bittre gamle menn : ) Danke schön guys! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eller bestill online. Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Eller bestill online. Har ikke visa, og kjenner ingen som har (Som vil kjøpe da) -.-'' men det er jo mye billigere der Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje du bare må innse at du som 17-åring ikke får kjøpt rusmidler. Perfekt sjangs til å slutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå