gjermund Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har slitt med å laste ned meldinger fra hotmailkonto.Avinstallerte da Windows Live får å få orden i dette.Etter restart på pc så får jeg opp melding om kan ikke laste denne konfigurasjon og internet explorer vil ikke åpne seg.Alt som heter nettverkstilkoblinger er borte.I høyre hjørne på skrivebord er det kryss over nettverktilkobling men internet er det.i nettverk å delingssenter får jeg ikke gjort noe. Kjører Vista Ultimate. Virker som alle nettverkkoblinger er disablet men har vært på tjenester men alt er på automatisk.La inn Mozilla for å komme på nett og det funker. Kan jeg installere IE8 på nytt i Vista ultimate?Hvordan få inn nettverk igjen? Er kabel fra router ja. Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 IE i windows holder mange tjenester utenom bare browseren, derfor er det veldig uheldig å avinstallere den. Er ganske sikker på at det bare er å installere IE8 igjen, prøv ihvertfall det først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå