Gå til innhold

Hjelp til kjøp av nytt skjermkort(3-skjermer)


Anbefalte innlegg

Jeg trenger nå å oppgradere med en skjerm nr. 3 på hjemmekontoret mitt.

 

Men desverre har jeg ikke fulgt med på hardware markedet de siste årene så har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe.

 

Har et GeForce 8800GT i pcen nå, så tenker litt på en SLi løsning, men hva jeg trenger for å få det til å fungere over 3-skjermer er jeg også usikker på.(har hovedkort som støtter SLi)

 

Matrox sine skjermkort kan også være intressange, men ser at de bruker displayport, finnes det displayport -> DVI konvertere? eller nå jeg kjøpe 3 nye skjermer også for det da?

 

Med tanke på de prisene som er på skjermkort nå i dag er ikke pris noe issue for hyllevare produkter, spesial-løsninger hadde jeg håpet at jeg kunne holde meg unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du bekrefte at dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=518748 vil fungere med 3 skjermer?

 

Jeg skal kjøpe en ny skjerm også så da kan jeg jo kjøpe en med displayport for å unngå problemet med konverterer.(så jeg kjører 2xDVI og 1xDP)

 

Hvordan er ATi sin flerskjermstøtte i drivere? Sist jeg fulgte med var det fortsatt endel og ønske seg fra de.

Lenke til kommentar
Kan du bekrefte at dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=518748 vil fungere med 3 skjermer?

 

Jeg skal kjøpe en ny skjerm også så da kan jeg jo kjøpe en med displayport for å unngå problemet med konverterer.(så jeg kjører 2xDVI og 1xDP)

 

Hvordan er ATi sin flerskjermstøtte i drivere? Sist jeg fulgte med var det fortsatt endel og ønske seg fra de.

 

Det kortet vil fungere ypperlig med 3 skjermer ja, og 2xDVI og 1xDP er helt riktig.

For øyeblikket så er det ATI som drar lasset på skjerkortfronten, så her er valget enkelt.

 

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...