mr-niceguy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 hei er det noen som vet åssen jeg kan se på tv med min mobil. hvor kan jeg finne mobil tv kanaler for norge eller kanaler som fungerer i norge? har er link til mobilen. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30781 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg antar at med TV-tuner så mener de en tuner til analogt TV-nett. Det er vel slått av i norge etter at bakkenettet kom, så jeg stiller med tvilende til om du vil få TV-tuneren din til å virke her i landet. Jeg er dog ingen ekspert på emnet, så folk må gjerne bekrefte/avkrefte mine påstander. Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 jeg tvilte på at det med tv kom til å funke da jeg bestilte den , men jeg måtte prøve det ut. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis det er DVB-T på den vil det muligens fungere, det nettet er åpent. DVB-H tror jeg kun er åpent i Oslo. Hvilken teknologi brukes på den telefonen? Sto bare "TV Tuner" Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) TV Tuner: Built-in TV Tuner (PAL/NTSC/Auto/SEAM) fant ikke mer info om det. men det står sett in channel f.eks. i options skal jeg da skrive inn DVB-t/DVB-h. btw. den har lang antenne, skal ikke den ta i mot kanalene automatisk som parapol eller må jeg skrive inn navnet til kanalene, isåfall noen som vet navnet på noen mobil tv kanaler i norge? Endret 15. februar 2010 av mr-niceguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå