aseco Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som vet når Sony vil oppgradere sin firmware til ps3 slik at den blir kompatibelt med NTFS og Exfat harddisker. Begynner å bli rimelig lei å måtte vente nesten 4 timer for å overføre en filmfil over 4gb over nett, som noen ganger krasjer. Sendte mail til Sony for 2 uker siden, og har ennå til gode å få ett svar. Noen som vet? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Noen som vet? Omtrent samtidig som helvete-mesterskapet i snøballkasting går av stablen. (mitt tips) Endret 15. februar 2010 av Topguy Lenke til kommentar
aseco Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som vet? Omtrent samtidig som helvete-mesterskapet i snøballkasting går av stablen. (mitt tips) Hmmm, produktivt svar, men alikevel bedre enn ingen. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Både NTFS og ExtFat er proprietære patenterte (eller patent-pending) filsystemer som det ikke er fritt frem for hvem som helst å implementere støtte for. NTFS er det vel pr. dags dato ingen mulighet for å engang få lov til å bruke. ExtFAT regner jeg med Microsoft tilbyr dokumentasjon og mot god betaling tillater andre produsenter å bruke. Sansynligvis vil man aldri se støtte for disse filsystemene på systemer som allerde er produsert. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mitt tips er å bruke kabel for overgøring av så store filer. 10 GB går på en halvtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå