Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har null venner


Anbefalte innlegg

Hei vil bare legge inn en liten takke komentar her :)

Takket være denne tråden å litt til har jeg nå fått kontakt med flere mennesker en jeg noensinne har hatt, så nå har jeg noen tips til andre i samme situvasjon :)

Glem trenings studioer, hobbyer osv... Alle har noen som dem har møtt en gang i fremtiden, venner av søstera broren, en du kanskje bare har møtt en gang.

Jeg opprettet rett å slett en poker gruppe på facebook der jeg første spill går hjemme hos meg også rulerer vi rundt til dem andre, jeg tok kontakt med alle som jeg har møtt en gang eller `bekjente` å innviterte dem med.

Nå har jeg 7 stykker som jeg har jevnlig kontakt med, skal ut på kino med han ene til søndag, dog ikke 7 bestekompiser enda men dette er virkelig en begynnelse for meg.

 

Vil si tusen takk til alle å jeg unner ikke noen andre den situvasjonen som jeg har vært i, jeg er nå lykkeligere en på¨lenge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner meg igjen i mange av problemene dine, send meg en PM om du er interessert i å ha en uforpliktende samtale.. Så skal jeg fortelle deg min historie om hvordan jeg utviklet meg fra en sosialt usikker person til en som er meget godt likt og har flere venner enn de fleste andre.

Lenke til kommentar
Liker du fotball, liker du sikkert ett spessielt lag.

Er det ett av de større lagene så finnes det kanskje en supporterklubb i nærheten av deg, de har ofte pubkvelder hvor de ser på fotballkamper hvor man fint kan gå alene :)

Fotball er veldig sosialt. Lagidrett i det hele tatt er veldig sosialt. Flesteparten man finner der er også innstilt på å være sosiale og hyggelige.

 

Av egen erfaring kan jeg si at man bør styre unna golf og tennis dersom man er ute etter å skape vennskap. Der er det som regel kun proene og den eldre garde som er hyggelige og imøtekommende. Den yngre garde opptrer gjerne på en veldig eksklusiv og reservert måte som heller skaper en amper stemning. Man må hele tiden presse frem en liten prat med sære og selvopptatte mennesker som ser rett igjennom deg når man snakker, og sånt er kjedelig og gir deg etterhvert lite lyst til å komme tilbake.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...