Rock_Rose Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hei Jeg har et lite (gigantisk) problem med MSN. En dag viste PCen: MSN har sluttet og virke. siden har det aldri virket. jeg har prøv og slette og laste ned men det får samme resultat. nå greier jeg ikke en gang å laste det ned. har slettet det for lenge siden. Maskinen tror det er MSN på PCen noe det ikke er. Håper jeg kan få hjelp med dette. Endret 15. februar 2010 av Rock_Rose Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prøv aMSN i stedet for MSN. Nå heter det jo ikke MSN lengre men Windows Live Messenger. Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Nå heter det jo ikke MSN lengre men Windows Live Messenger. Samma det jeg har (hadde) windows live messenger Lenke til kommentar
S.L.F Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Amsn funker griet det men har du prøvd å lastet ned siste versjonen av Windows live messenger? http://download.live.com/?sku=messenger Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Ja prøvde i dag Men jeg ringer til venner på MSN men å det går ikke ann og ringe fra a msn til messenger:( Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 vet noen hvordan jeg kan få tilbake messenger? jeg har hat det på denne pcen før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå