Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje en litt dårlig overskrift, men jeg er usikker på hvordan problemet mitt ellers kan forklares. For å ta det fra starten av: I forrige uke begynte nettet på stasjonærpcen å trøble. Dette er trådløst og fungerer fint på de andre maskinene i huset, men på nevnte pc gikk alt fryktelig tregt. Dette har skjedd et par ganger før, men har alltid løst seg om jeg reinstallerer driverne til nettverkskortet. Så jeg reinstallerte de, og alt var fint. Så dagen etter, samme problem. Slik fortsatte det fram til lørdag, da hjalp det ikke å reinstallere driverne lenger. Problemet er da at pcen har signaler, kobler på nettet, men av en eller annen grunn oppfører den seg som om jeg kjører på et såpass tregt nett at det er ubrukelig. Hvorfor aner jeg ikke. Var det et hardwarerelatert problem skjønner jeg ikke hvordan det skulle hjelpe å reinstallere drivere. Så på dette er jeg helt blank og tar imot alle råd og tips med takknemlighet. Det er et linksys pci-adapter det er snakk om og maskinen kjører windows 7. Trenger dere mer informasjon, si ifra så skal jeg prøve å slenge opp mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå