Gjest Guest_Jeanette_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det mange som sliter med selvbildet sitt, og har angst for avslag? Jeg sliter med det, og det er sånn at jeg vil helst stikke før jeg blir dumpet. Nedsiget om å ikke være bra nok, føles tungt. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg sliter ikke direkte med selvbildet mitt, men heller selvsikkerhet.. =( Avslag er ikke noe gøy nei, har fått det et par ganger; altså 2/3 ganger lolz Thats life, and life must go on (eller noe) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, det er mange som sliter med selvbildet og angst for avslag. De aller fleste er redde for avslag i alle aspekter i livet, men akkurat i kjærlighetslivet er det ofte en litt tydeligere angst enn andre steder, og det varierer veldig fra person til person hvor stor angsten er. Er det noen spesifike ting du kan sette fingeren på ved deg selv som gjør at du tror du vil bli dumpet? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeanette_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, avslag er noe jeg er livredd for. Det er jo sånn at man må våge å få nederlaget.... , for hvis man ikke våger det så kan man aldri vinne. Jeg har fått et styggt pang avslag, samt noe som jeg ikke vet skulle vært avslag men jeg rømte før jeg visste hva det var..... Det er sånn at ser jeg tegningen så vil jeg bare stikke før "smellet" kommer.... Sterke ord "smellet" men det er virkelig vondt å få avslag, mest for selvtilliten synes jeg. Jeg sliter ikke direkte med selvbildet mitt, men heller selvsikkerhet.. =(Avslag er ikke noe gøy nei, har fått det et par ganger; altså 2/3 ganger lolz Thats life, and life must go on (eller noe) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeanette_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, jeg er i en situasjon nå, der jeg er livredd for at jeg er i ferd med å bli dumpet. Møtte en mann noen ganger. Han var ganske rett frem på det sexuelle området, og vi havnet i sengen på kjapt på første daten. Vi møttes igjen noen ganger. Etter siste treff ble jeg veldig usikker. Han skriver at han synes jeg er kjempeherlig, og at han håper vi får til et møte igjen snart. Men han skriver så kort. Og jeg er livredd for at han gjør dette fordi at han ikke er intressert i meg. Vet at det kan være at han bare bruker meg. Men er også redd for sexuellt avslag i tillegg, - snål jeg er ....... I tillegg er det noe som ikke stemmer med han. Han er singel. Men han sier at han var redd at noen fikk greie på at jeg besøkte han da jeg besøkte han osv... Er han så flau av meg? hehe...... Forstår ikke dette jeg. Men lurer på om jeg skal dumpe han, og løpe før han dumper meg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er som å høre eksen Hun tok "jentetolkning" (det å alltid anta det værste) til en helt ekstrem dimensjon full av djevler og skrømt Hvis jeg ikke spurte om hennes mening eller hjelp til den minste lille ting betød det at hun var verdiløs, og hun begynte å gråte Går du rundt og bekymrer deg over at han ikke liker deg fordi meldingene han skriver er "korte" ? Hva blir det neste ? Hvis han ikke spiser masse under middag betyr det at han hinter til at du er feit ? Hvis han ikke lo av en vits på TV betyr det at du er kjedelig ? Hvis han tar seg en tyggis betyr det at du har dårlig ånde ? Finn ut om det er han du er sammen med, eller om du kun er sammen med følelsen over det å være sammen med noen og å ha nærhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå