Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg spiller en del cod 4 og i det siste har jeg registrert at enkelte har spilt et en runde med 100 kill + og 0 død. Disse har ikke høyere rank en max 20.

Ene spilte på mitt lag, så når jeg døde fikk jeg se hannes cam. Så da at han traff folk gjennom vegger osv uten at han viste at det lå en person der.

Så det jeg lurer på er om det nå har kommet aimbot til cod4 på xbox.

Hvis så, er det noen måte og raportere spillere som bruker aimbot osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke svare på om det finnes, men om du går inn på personens gamercard kan du a)Gi ham dårlig playerratign og B) Rapportere burdd på rettningslinjene for xbox live. Om aimbot faktisk er i brudd med retningslinjene vet jeg ikke, du får lese dem først.

Lenke til kommentar

Nå har jeg søkt en god del rundt på nett før og få bekreftet eller avbekreftet om det finnes aimbot osv til cod4 på xbox360.

Kom over denne siden http://www.se7ensins.com/forums/modern-war...n-do-these.html

Der ser man i første post en som har greid og få til å hacke cod.

Så da er det ikke rart at enkelte ikke lar seg drepe, og at enkelte greier og skyte deg gjennom vegger osv uten at de har sett deg springe inn i det huse osv.

Nei nå blir det ikke det samme og spille cod på xbox :(

Lenke til kommentar
Har vel vært sånn hele tiden så det blir ikke noe anderledes.

Jo når det er snakk om og måte på disse i nesten vær gang man skal spille.

Og ikke nok med det, men så er det også folk som driver på og gjør at det legger slik at folk stopper opp og de får lettere kills. (er en tråd på det forumet jeg linket til)

Har hele tiden vært kjent sak at folk bruker aimbot og wallhack osv på diverse spill på PC. Men når dette nå er kommet i så stor grad til konsoll også, ja da er det jo ikke noen spilleplattformer man faktisk kan spille ærlig og redelig på uten og risikere folk som jukser hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...