ZinTeX Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjøpte AKG K450 på nettet. Mye av grunnen til at jeg kjøpte denne var på grunn av at kabelen kunne byttes. Det fulgte med to ledninger, en kort og en lang. Brukte den lange en stund, men etterhvert ble kabelen dårlig og jeg fikk kun lyd på en av høytallerne. Bruker nå den korte, men er slitsomt å hele tiden måtte passe på at du ikke kommer for langt unna pc'en osv. Desverre er jo ikke kabelene standardplugg 3.5mm i begge ender, men en spesiell plugg i den ene og 3.5mm i den andre. Siden jeg kjøpte den fra amazon.com kan jeg ikke be om å få en ny kabel av selgerne. Så noen som veit hvor jeg kan få tak i en slik kabel? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De selger AKG på blant annet Spaceworld og Soundgarden, hør med dem. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Lurer på det samme, har du funnet ut noe? Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) http://www.thomann.de/gb/akg_k_450_ersatzkabel.htm evt send mail til [email protected] så sender de deg en ny (kan koste 100-150 kr) Endret 5. januar 2011 av Marcyss Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har også disse hodetelefonene og trenger ny ledning. Hvis noen har en link med en erstatnings ledning på minst 1,2m, så quote me. De to ledningene man får med på kjøpet av AKG k450 er jo latterlig korte, en på 95cm og en på 50cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå