jevli Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei Har hatt litt problemer med CD/DVD-spilleren i bilen min. Når jeg starter bilen min, slår displayet på CD/DVD-spilleren seg av. Da må jeg starte spilleren på nytt for å få sett displayet. Jeg antar at dette skyldes spenningsfall over batteriet når jeg starter bilen. Hvordan kan jeg unngå dette? En kondensator vil vel gjøre jobben, men hvordan vet jeg hvor stor kondensatoren må være? Mvh Birger Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det noe svært til anlegg? Kan det være du har ett gammelt batteri? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Nei, lite anlegg. 2 diskant, 2 stock (sikkert 40w) i dørene framme og 2 100w bak i bilen. Er det for mye? Batteriet er nytt sommeren 2009. Skal også kjøpe inn sub og forsterker snart... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Sikker på at det ikke bare skla være sånn da? Er vel ikke så unormalt dette. (Hoved)lysa pleier jo også å slå seg av i det startern går. Endret 15. februar 2010 av >Jonas< Lenke til kommentar
jevli Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Tror du misforstår. Den slår seg ikke av, men displayet forsvinner... Det gjør at jeg må starte spilleren på nytt (etter at jeg har startet bilen) for å se hva som står på spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå