Gjest penisen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, jeg er en gutt på 20 år som plutselig har begynt å irritere meg over at jeg samler opp endel hvit gugge under penishodet i løpet av en dag, noe som også lukter jævlig. Egentlig vanskelig å forklare men er utrolig irriterende. Lurer litt på hva det kan være, og hvordan kan jeg fjerne det??? spørsmål 2. hvordan vet jeg om forhuden er trang(ere enn den burde være)? jeg er 16cm når den er stiv. hvor langt tilbake skal jeg klare å dra forhuden? Jeg har ihvertfall ikke sjanse til å dra den bak penishodet. Lurer også på hvordan man går frem for å fjerne forhuden? har sett litt på det og tror kanskje det kunne vært noe å tenke på. pris? vondt? takk for svar. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 regner med det er kukost Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 regner med det er kukost Er det ja, bare å vaske vekk Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kukost er ikke farlig, og er bare å vaske vekk som Wankership sier. Om det mot all formodning skulle være noe annet kan du jo nevne "symptomene" til legen for å være på den sikre siden. Ellers, om du ikke kan få forhuden bak penishodet har du mest sannsynlig litt for stram forhud. Foreslår at du snakker med fastlegen din om dette. Sikkert ikke spesielt gøy, men h*n har taushetsplikt osv, og det er bare å kaste seg i det. Kan ikke stort om omskjæring, derfor linker jeg til denne wikipedia-artikkelen. Foreslår du snakker med legen din om dette også. Lykke til! Ellers er tråden feilpostet, den skulle vært i helse, og den er blitt rapportert. EDIT: Fant en tråd som kan være aktuell https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Endret 15. februar 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå