PrayingMantis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Har en del disker i maskinen, så siste disken må kjøres via et kontrollerkort. Dette har jeg hittil ikke klart å få til å funke ettersom det ikke er laget Win 7 drivere til det. I går kveld trengte jeg noen filer fra den ene disken som ikke er synlig, så jeg nappet ut en av de andre og plugget den inn istedenfor. Såklart hadde jeg fått til å nappe ut strømkabelen til en av to Os-disker i Raid 0. Da jeg startet opp fikk jeg såklart failed to find bootable device. Plugget i strømkabelen og startet opp. Samme feil. Javel tenkte jeg, merkelig. Det er da ingen bootfiler på den disken som bare har vært koblet i og samtidig vært usynlig ettersom ingen driver. Jeg prøvde hvertfall å gå tilbake til start, og plugget til alt som det var. Fortsatt samme feil, finner ingen bootable device. Særdeles merkelig tenker jeg. Har ikke vært inne i bios engang og rotet til der, men jeg går så inn for å se om jeg finner noe unaturlig. Nei, der fant ikke jeg stort. Har restartet ørten ganger, men fortsatt er det noe kødd. Hva kan ha skjedd her ? Endret 15. februar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 *Glem denne.* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå