The Stig Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Føler du for litt nostalgisk krigføring? Les mer Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg blir glad når jeg leser dette. Dette burde gjøres med alle gamle spill. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gøyalt, er veldig hyggelig av Westwood å gi slipp på slike perler. Hvordan er egentlig kompatibiliteten med nyere operativsystemer? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Fungerer utmerket i Windows 7 x64, så vil anta det fungerer med både XP og Vista også. Oppløsningen er dessverre begrenset til 800x600, men det finnes kreative måter å få den opp på Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det har gått endel netter og dager på disse to spillene ja! Fantastisk at de nå er gratis, så slipper jeg og rote frem cdene Lenke til kommentar
Palme Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette bringer tilbake gode minner! Thank you ww Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Herlig Funker nettverk også i denne versjonen? Mener å huske jeg hadde noe problemer med dette tidligere på nyere OS/maskiner. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Som allerede spurt, hvordan er multiplayer-mulighetene? Ser for meg morsomt lan-spill Lenke til kommentar
Bryteloff Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har selv originalen liggende i skuffen her, flått å se dette spillet har blitt freeware, ett av mine store barne spill. Det skal være mulig å få tak i en nettverks fiks som som lurer ipx systemet i spillet. Siden jeg fikk den fra er nede så måtte finne en annen, tror det er samme greia. http://www.deankellham.com/Forum/showthread.php?p=6 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Var det noen mirrors å laste ned fra? Lenken i artikkelen hadde ikke mye hastigheter å skryte av. Storveis når gamle spill blir tilgjengeliggjort på denne måten forøvrig. Lenke til kommentar
Fiskefot Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 OfficialCnCTiberianSun.rar 10.6 MB/s - 792.2 MB av 1.2 GB, 45 sekunder igjen Jeg synes hastigheten var bra Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Etter å ha lastet ned får jeg error da den extracter movies01.mix eller noe, det står at det er feil i .rar-filen. Noe jeg kan gjøre, utenom å slette hele dritten og laste ned på nytt? Nedlastingen ble pauset 2 ganger, kan sikkert ha noe med det å gjøre. Endret 15. februar 2010 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan det nytes uten MS-DOS? Fungerer kompatibilitetsmodus med spillet? Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 ingen som spiller online -.- Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jippi! Dette er det eneste C&C-spillet jeg ikke har spilt (med unntak av diverse expansions), og har slitt lenge med å få tak i det. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det ville vært ennå hyggeligere om EA Games slapp Red Alert2 kildekoden som opensource (åpen kildekode). Command & Conquer Red Alert 2 (mitt favorittspill) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Etter å ha lastet ned får jeg error da den extracter movies01.mix eller noe, det står at det er feil i .rar-filen. Noe jeg kan gjøre, utenom å slette hele dritten og laste ned på nytt? Nedlastingen ble pauset 2 ganger, kan sikkert ha noe med det å gjøre. C:\Users\KGV\Desktop\EA Games\Command & Conquer The First Decade\Command & Conquer Tiberian Sun\SUN\Game.exe skal du kjøre Kan det nytes uten MS-DOS? Fungerer kompatibilitetsmodus med spillet? Joda, som skrevet ovenfor fungerer det i hvert fall fint i Win 7 x64 og x86. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Etter å ha lastet ned får jeg error da den extracter movies01.mix eller noe, det står at det er feil i .rar-filen. Noe jeg kan gjøre, utenom å slette hele dritten og laste ned på nytt? Nedlastingen ble pauset 2 ganger, kan sikkert ha noe med det å gjøre. C:\Users\KGV\Desktop\EA Games\Command & Conquer The First Decade\Command & Conquer Tiberian Sun\SUN\Game.exe skal du kjøre Ja, men jeg må jo extracte det fra .rar-filen den er pakket i, til f.eks. c:\programfiler. EDIT: Og det er dét som ikke går. Endret 16. februar 2010 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Ahh, da misforsto jeg gitt. Da er det nok pakken som er ødelagt, hadde ingen problemer med å pakke den ut selv (med WinRAR). Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mm, da får jeg vel bare laste ned hele greia på nytt i morgen. Greit når det går med 500 kb/s på skolen : D Er det så kult at jeg bør laste ned på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg