MrL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg kan kjøpe denne gay look macen her, eller være mann og kjøpe dette beistet. Ingen tvil om hva jeg sitter igjen mest med etterpå. Den er abselutt ingenting den Macen kan gjøre som ikke PCen kan, men masse PCen kan gjøre som macen ikke kan. Skal være enig at til photoshop og sånt stæsj er macen knall, men det gir meg ikke like mye for penga rett og slett, men det kommer ann på om man skal bruke det til n00b bruk eller ikke Endret 15. februar 2010 av MrLG Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg kan kjøpe denne gay look macen her, eller være mann og kjøpe dette beistet. Ingen tvil om hva jeg sitter igjen mest med etterpå. Den er abselutt ingenting den Macen kan gjøre som ikke PCen kan, men masse PCen kan gjøre som macen ikke kan. Skal være enig at til photoshop og sånt stæsj er macen knall, men det gir meg ikke like mye for penga rett og slett, men det kommer ann på om man skal bruke det til n00b bruk eller ikke Den pc'en der var fryktelig stygg.. EDIT så litt på den, skjønner ikke at de profilerer den som bærbar, den er jo slepbar.. Endret 15. februar 2010 av andr3asb Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg kan kjøpe denne gay look macen her, eller være mann og kjøpe dette beistet. Ingen tvil om hva jeg sitter igjen mest med etterpå. Den er abselutt ingenting den Macen kan gjøre som ikke PCen kan, men masse PCen kan gjøre som macen ikke kan. Skal være enig at til photoshop og sånt stæsj er macen knall, men det gir meg ikke like mye for penga rett og slett, men det kommer ann på om man skal bruke det til n00b bruk eller ikke Den pc'en der var fryktelig stygg.. EDIT så litt på den, skjønner ikke at de profilerer den som bærbar, den er jo slepbar.. Serr? Du er den første jeg har hørt noen gang har sagt det. Som sagt, sa jeg vell at det var en manne PC, så bære den skulle vell ikke være noe problem hvis du går under kategorien. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Mac er no DRITT for meg, som profesjonell GAMER så bare kan jeg ikke gjøre annet enn å LE hver gang jeg ser en MAC FANBOY skryte av disse latterlige mote/design baserte maskinene. Ok, følte du deg provosert? Følte du deg litt irritert av dette? Er mildere sagt drittlei all flamingen frem og tilbake mellom mac og pc tilhengere, dette emnet er som religion, tro/lik hva du vil, men faen heller ikke trøkk det opp i trynet på alle rundt deg. Hvorfor har ikke en mod stengt denne tråden? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Mac er no DRITT for meg, som profesjonell GAMER så bare kan jeg ikke gjøre annet enn å LE hver gang jeg ser en MAC FANBOY skryte av disse latterlige mote/design baserte maskinene. Ok, følte du deg provosert? Følte du deg litt irritert av dette? Er mildere sagt drittlei all flamingen frem og tilbake mellom mac og pc tilhengere, dette emnet er som religion, tro/lik hva du vil, men faen heller ikke trøkk det opp i trynet på alle rundt deg. Hvorfor har ikke en mod stengt denne tråden? Endelig noen med samme synspunkt som meg, spiller nemlig selv også. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Har brukt Mac i jobbsammenheng siden høsten 1998 (Quark/Photoshop/InDesign osv.) og har hele tiden hatt PC som hjemmemaskin. Og jeg skjønner fremdeles ikke hva som er så fantastisk med Mac. Jobb-Macene mine har (til tross for svindyre supportavtaler gjennom mange år) kræsjet mye mer enn noen PC jeg noengang har hatt hjemme til tross for at de bare har hatt en brøkdel av det antall programmer installert som jeg har hatt på hjemmemaskinene mine. Endret 15. februar 2010 av Transponder79 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bruker både Mac OS X SL og Windows 7, og må si begge systemene er knallgode. De har stort sett ekvivalente egenskaper, - det handler mest om å tilpasse seg hvert system. OS X har noe fordeler med tettere samkjøring av soft- og hardware, samt at det er et unix-miljø. Windows har på sin side det suverene programvaretilbudet, og er mest utbredt. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synd at de fleste også bruker datamaskinen til å spille litt da. Helt ubrukelig da med en Mac som ikke har noen spill nesten i det hele tatt. Windows 7 er også uten tvil det mest kompatible og beste OS du får i dag. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synd at de fleste også bruker datamaskinen til å spille litt da. Helt ubrukelig da med en Mac som ikke har noen spill nesten i det hele tatt. Windows 7 er også uten tvil det mest kompatible og beste OS du får i dag. "De fleste" er overdrevet. Men ja, dette er et problem for alle systemene som er inkompatible med DirectX. Lenke til kommentar
frds Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er jo ikke tvil om at Windows er egnet til gaming. Klart du har jo muligheten til å spille på mac også, men det fungerer lang ifra like bra som windows. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ser ikke helt poenget med å krangle om mac eller pc er best, da eneste forskjellen på de er egentlig at Mac kjører i de fleste tilfeller OS X og PC kjører i fleste tilfeller Windows. På innsiden er de like: Så vidt jeg har fått med meg så står det Nvidia skjermkort, Asus hovedkort og Intel prosessor i de fleste Mac'er. Det var en på forrige side som sa "Litt som å si at Ford knuser bil." .. Endret 16. februar 2010 av Ducktoy Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg kan kjøpe denne gay look macen her, eller være mann og kjøpe dette beistet. Ingen tvil om hva jeg sitter igjen mest med etterpå. Den er abselutt ingenting den Macen kan gjøre som ikke PCen kan, men masse PCen kan gjøre som macen ikke kan. Skal være enig at til photoshop og sånt stæsj er macen knall, men det gir meg ikke like mye for penga rett og slett, men det kommer ann på om man skal bruke det til n00b bruk eller ikke Du ser ikke fordelen med touch/trackpad som faktisk er behagelig å bruke, en svært god skjerm, god batterikapasitet og en relativt lett bærbar i et holdbart ytre? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ingen problem og kjøpe ein pc med bedre skjerm en macbook serien eller ein pc med bedre batterikapasitet. Men at alle pc-er modeler har godt batterilevetid eller bra skjerm er det langt fra. Men det er ein grunn til Macbook ikkje er den biligeste utvalegt som ligg i hyllen. Endret 16. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg så ikke på alle tilfeller, jeg så på de to han plukket fram. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 No er ikkje akkurat dei 2 veldig samlignbare. Spesieltt med tanke på spec vs batterilevetid osv. Så er enig der. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 http://www.engadget.com/2010/02/16/imac-bu...-gruesome-tale/ Hvor mange "PCer" tåler at huset brenner ned rundt dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fordeler og ulemper finner man på alle systemer. Kall meg gjerne hippie, men jeg ser ikke noe galt i å faktisk like flere systemer i stedet for å kjekle om at det ene er bedre enn det andre. Lenke til kommentar
frds Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg bruker stortsett Mac, men stiller meg nøytral til bruk av windows. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 "Stupid user base aside, I will never own a Mac. It's not so much that I'm a PC loyalist. I'm not. It's that I'm not stylish enough to own one. Most iPod commercials feature guys with long hair, chicks roller skating, and guys wearing fedoras." " I feel like in order to have a Mac, I need to be: # An artist. # In a band. # Unemployed (see above). " http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant Lenke til kommentar
ketle Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Etter å ha hatt ett par av mine venners nye laptopper inne på "venneservice" så er konklusjonen min at Mac er bedre enn PC fordi du slipper ett helvete med 30 dagers dritlisenser som produsenten har bloatet lapptoppen med. Hvis HP og alle andre hadde gitt F i å legge med all slags mulig egenprodusert møkk og latt det kun være en ren Win 7 installasjon med drivere, så hadde ting vært svært mye enklere for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå