ken8 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg har en Acer Aspire 1810TZ som bruker Intel GS45 chipset med innebygd grafikk. TV'en er en Samsung LE40B535. Når jeg kobler til tv'en gjennom hdmi kabelen så velger jeg utvidet skrivebord og har sjekket at oppløsningen på tv'en da står på 1920x1080, men alikevel blir ikke bildet over hele skjermen. Jeg har også prøvd med forskjellige oppløsninger og ingenting virker. Jeg har dessverre ikke 2 pc'er med HDMI kobling, for da kunne jeg sjekket om det var TV'en som jeg må gjøre noen instillinger på, eller om det er driveren til skjermkortet som ødelegger. Noen som har noe erfaring med dette? Endret 14. februar 2010 av ken8 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sjekk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1201831 Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Fikk det til slutt til, men måtte kun kjøre single display på tv'en klarte ikke å få det til med extended. Når jeg kjørte single display på tv'en, så måtte jeg sette ned scale til 60-60 så ble hele skjermen dekket. Men det irriterer meg at jeg ikke klarer det med extended desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå