Gå til innhold

Irriterende innlastingsproblemer, Half-Life 2, Orange Box

GRØNÅS

Anbefalte innlegg

For dere som ikke visste dette: Ja. Det finnes Orange Box til PS3, og jeg har det.

Dere som kjenner til Half-Life 2, kjenner helt sikkert til in-game loadingen som skjer i ny og ne.

Jeg har kommet til kapittelet "Highway 17", og er på vei ut døra til brua, der du skal sloss mot en del combines og et sånt alien ship. (Husker ikke hva det heter i farten)

Rett i døra, så kommer det nok et sånt velkjent loading-bar. Etter den har loadet, så fader skjermen seg svart, og så laster (irriterende nok) spillet inn min forrige quicksave! Har prøvd å komme meg gjennom flere ganger, men det skjer bare hver sabla gang jeg prøver! Hva i helsike er det som skjer? Har ikke hatt slike problemer tidligere. Noen andre som har hatt disse problemene, og har funnet ut av det?

Dette skal vel egentlig ikke skje? For nå kommer jeg meg ikke lengre på spillet. *river seg i håret av irritasjon*

Hjelp! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TROR IKKE DET! :no:

Jeg retter meg selv: Spillet går tilbake til min siste (ikke forrige) quicksave etter det har fadet til svart. Ikke quicksaven før den.

Og jeg gidder heller ikke gjøre noe på nytt igjen heller. Dette skulle egentlig være helt unødvendig.

Det fader til svart på den måten som om det skulle være "game over". Hvis du skjønner.

Akkurat som om spillet sa: "Uff nei. Nå har du gjort noe feil."

Men jeg har prøvd for så vidt alt for at dette ikke skal skje igjen, uten å lykkes.

EDIT:

Så noen svar?

EDIT:

Problemet er fikset. Ingen grunn til å svare på denne tråden lenger.

Takk til deg andypandy.

Endret av JAR.ed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...