marsfjell Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei, etter jeg fikk tilbake hovedkortet mitt fra komplett, fungerte det ikke i det hele tatt. Startet Pcn å fikk bare en svart skjerm, og PCn restartet seg. Før jeg sendte den inn var problemet mitt at jeg ikke fikk 6 av 6 gig ram. Problemet var vist at det var bøyde "pins" i cpu sockelen. Noe det ikke var før jeg sendte den inn. Men, jeg tenkte jo at siden den funket før jeg sendte den inn, kunne Pcn faktisk starte enda, men neida. Det jeg lurer på, kan noen av delene mine ha blitt ødelagt når jeg prøvde å starte den opp denne gangen? Eller er det bare hovedkortet? Jeg har ganske dyre deler og hadde blitt forbannet hvis noen andre deler hadde gått i stykker. Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 he-he, datadeler er noen ganger litt ømfintlige, men det bruker å gå bra. Er ingen pins i cpu sokkelen, de er på pcuen, meget viktig at de er hele og rette, ta ut cpu og se på undersiden, er noen av de små piggene bøyd? Hvis de er det og det ikke er din feil send den tilbake med klage, hvis det er noe som har skjedd etter at du åpnet pakken får du prøve å rette dem opp. cpu skal ikke presses på plass i sokkelen, hvis den ikke detter lett nedi er det noe feil som må fikses. Ellers info om deler og om du får eventuelle feilmeldinger, pipelyder eller vifter som starter er greit å få med. Men om komplett sier det har med cpu å gjøre er det greit å se godt på den først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå