NothinDoin™ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Prøver å forbedre meg i ps for tia, og vil gjerne ha kritikk på redigeringen, hva mer jeg kunne fått ut av bildet. Tips er fra Joey L's PS-guide. Komposisjon og skarpheten har jeg allerede min egen mening om Råfila: Redigert: Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Du har fått frem naturtro farger i redigeringen syntes jeg ! Mulig øynene mine ser feil, men syntes jeg ser en slags glorie-lignende effekt rundt snowboard-kjøreren?? Endret 15. februar 2010 av Frankflexx Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Mm, øynene ble bare å vandre rundt på bildet uten ... Noe jeg bør ta vekk eller? Takk for tilbakemld Endret 15. februar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg liker hvordan du har fått frem fargespillet på himmelen, men bildet kunne kanskje vært noe skarpere for å få frem snøspruten litt bedre? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Takk Jah, kunne godt vært litt skarpere, får se på det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du kunne ha stått i en bedre vinkel, for vinkelen var ikke særlig bra. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Når du sier det så ser jeg at det hadde vært smart å tatt et par store skritt til høyre Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bildet i seg selv etter redigering er ingenting å utsette på, eller jo. En par ting, men det er ikke så viktig. Lyse, freshe bilder skal det være, og det har du fått til ganske bra. Du må bare jobbe med vinkel, da blir det full klaff tenker jeg Du kan prøve å se på snowboardsbilder på nett eller magasin for å studere åssen vinkel de har brukt, det er meget nyttig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Har tatt en del snowboardbilder, dette var bare et snapshot da jeg snudde med fra railen lengre nede som en kompis holdt på med Men tar med meg alle tips Lenke til kommentar
nitroman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synes redigeringen funker, får frem en bedre blåfarge i himmelen synes bare kanskje snøen er blitt gjort litt lys men det funker og du har en "varmere" og bedre rødfarge på personen i bilde. så redigeringsmessig et bra bilde, men kanskje litt "kjedelig" komposisjon av bilde, men forstår det som at det var et snapshot og veldig "tilfeldig" komposisjon så synes det er et okei bilde som er blitt redigert til å bli mye bedre =) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå