Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis en person i 60-årsalderen snakker med seg selv (tenker høyt) når han er alene i et rom, med hviskende og samtidig til tider opphisset stemme, hva kan det være tegn på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Galskap. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Galskap. haha @Aeneas Om han fører en samtale med seg selv, er det enten spaltet personlighet eller rett og slett litt tett i pappen, så han diskuterer med seg selv i stede for å si det høyt ut. Jeg gjør det av og til da jeg må tolke noen store skjemaer i elektro verden Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis en person i 60-årsalderen snakker med seg selv (tenker høyt) når han er alene i et rom, med hviskende og samtidig til tider opphisset stemme, hva kan det være tegn på? Trolig psykotisk, men man nå snakke mer med personen for å virkelig vite... Går det utover personens daglige funksjon bør fastlege oppsøkes. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg snakker med meg selv ofte, ikke så veldig høyt da. " Cola eller Sprite?" "Spriiite!!!!" "okay" *smiler til de rundt* Gjør det uten åtenke over det, det er jo ikke værre enn de som f.eks synger, ikke noe galt i å snakke med seg selv? Jeg er 19 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg vil si det er lit sært, spesielt når man fører samtaler med seg selv, og ikke bare tenker høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det trenger ikke være tegn på noe som helst, så jeg tror ikke du har noen grunn til bekymring. Mange har dette som en vane og gjør det stadig vekk (som er nevnt over). Siden du nevner alderen på personen, fikk jeg inntrykket av at du er redd dette har noe med alderen å gjøre. Snakker du med vedkommende daglig, vil du vel merke hvis noe ikke er som det stemmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå