Tunky Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Heisann. Jeg har bestilt en pakke på postoppkrav til 5100 kroner. Er det en grense på å betale 5000 med oppkrav? Gjelder det uttak også? Hvordan kan jeg lettest gjøre dette? Jeg har Postbanken LEVE Ung (Visa Electron) - Knut. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Står litt info her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=640315 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Tja. Leste gjennom første sida, og der var det jo så mye frem og tilbake. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det enkleste du gjør er å ta en telefon til banken for grensene på Visa Electron er forskjellig fra bank til bank. Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Heisann. Jeg har bestilt en pakke på postoppkrav til 5100 kroner. Er det en grense på å betale 5000 med oppkrav? Gjelder det uttak også? Hvordan kan jeg lettest gjøre dette? Jeg har Postbanken LEVE Ung (Visa Electron) - Knut. Har du Postbanken er det bare å gjøre kontantuttak hvis det er begrensninger på kortet. På mitt lokale postkontor kan man ta ut max 20k, vet ikke om dette er standard. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Okai. Regner ikke med det blir noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå