rsagneskar Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 halla. vil vokse magen så hadde kjøpt noe på h&m så fort, men fant ut att det kunne ikke fjerne så veldig korte hår, så lyrer på hvilken type voks skal e kjøpe for og få fjerne mage håran mine.. noen tips? vet ikke hvor e skulle legge denne tråden, så bare la den hær:P Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 og hvorfor vil du vokse magen? (antar at du er gutt) litt hår på magen tror jeg bare jentene synes er hett... Ikke bli som de guttene i tyrkia som vokser ALT av hår (legger også) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Må du vokse? Regner med at du vil vokse pga at det holder veksten av hår i sjakk? Høvelen tar det meste Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 har ikke så mye, men er bare 15 år så er ikke fint med hår.. ingen jenter på min alder liker det og synst selv det er stygt, så hadde følt meg vel med uten hår.. bruker høvel avogtil, men får så stygge hår da!! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Snakker av erfaring her Som 14-15-åring hadde jeg også hårvekst på magen/brystet. Det plagde meg noe sinnsykt og jeg gjorde ALT for å kvitte meg med det. Jeg anbefaler at du vurderer en skjønnhetsklinikk fremfor å torture deg selv med "hjemmevoksing". Jeg tar en runde hos Wah-wah et par ganger i året (om sommeren da det er dritvarmt) av praktiske grunner. Å bruke høvel blir du tidsnok lei av siden det vokser skjeggstubber ila en dag eller to.. Det gikk noen år (og forhold) før jeg skjønte at damene jeg holdt på med ville ha meg som jeg var, og ikke på noen annen måte. Du kommer antakeligvis til å trekke samme konklusjon etterhvert når du har litt modnere damer enn 15-åringer å forholde deg til. Lykke til! Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 takk for velldig bra svar Assakaluftlars Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 hvet noen om det er bra og bruke hår fjernings krem på magen? Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det står på boksen hvor du skal/ikke skal bruke kremen. Brystet er et av stedene du skal unngå å bruke den. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg