Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter er dere redde for å prate med pene jenter?

Gjest Guest_Nora_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest-guest

Hvis en rimelig pen dame skule finne på å gå bort til meg (noe hører til sjeldenhetene), stokker alt seg for meg. Ikke klarer jeg å se vedkommende i øynene, ordene kommer ut i feil rekkefølge (hvis de kommer seg ut i det hele tatt), vet ikke hvor jeg skal gjøre av hendene og jeg blir stresset.

Men etterhvert som jeg blir kjent med vedkommende, går alt litt lettere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke redd for å prate med jenter, men jeg er sosialt sett dum. Jeg klarer ikke å oppfatte hint eller antydninger med kroppsspråket. Jeg vet (i ettertid) at jeg har latt et par interesserte jenter forsvinne fordi det aldri slår meg at de er ute etter noe mer enn å bare prate.

På fredag spurte klassens peneste jente om jeg kunne hjelpe henne i naturfagen og strøk meg på armen. Jeg trodde at hun klinte banan på ermet mitt. Videre da jeg ga henne en forklaring på hva RNA er for noe, som sikkert gikk rett gjennom øregangene hennes, bøyde hun seg over pulten og lente seg mot meg og fortalte at hun pleier å stå sånn på badet om morgenen før hun dusjer. Men jeg ignorerte det glatt.

Hver gang jeg prater med dette kvinnemennesket merker jeg fort at jeg er uinteressant og ikke engang klarer å prate om helt hverdagslige ting. Og jeg dreper alle hennes forsøk på å bringe samtalen et nivå opp. Jeg forstår ikke at hun har holdt ut så lenge, alle andre jenter forsvinner så snart de begynner å bli kjent med meg.

Lenke til kommentar

Jeg sleit med å snakke med pene jenter før, men nå er det ikke noe problem i det hele tatt. Jeg mistet vel frykten for alvor i 8., da jeg startet i klasse med trinnets to fineste jenter. Jeg ble overrasket over at kompisen min som ikke kjente de bare turte å snakke til de som om han kjente de, og jeg tok etter han. Da innså jeg at pene jenter ikke er noe farlige, og nå er det ikke noe problem lenger.

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi tatt initiativet til å snakke til ei jente som er "for" pen... Hadde ei jente som var "for" pen komt bort og begynt å snakke med meg (noe som det ikke er noen fare for eller aldri har skjedd så langt), hadde jeg neppe greid å få en vettug samtale ut av det. Jeg hadde heller bare sagt "unnskyld meg" og gått derifra.

Hahaha :D

Lenke til kommentar

Tja, ei dødspen jente på jobb spurte meg hvor jeg kom fra og hvor gammel jeg var. Jeg klarte ikke komme på alderen min og måtte ha hjelp til å regne bakover fra nåtid til året jeg ble født. Vi blir bare siklende idioter i nærvær av et vakkert hunkjønn.

So true... lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...