Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter er dere redde for å prate med pene jenter?

Gjest Guest_Nora_*

Anbefalte innlegg

For min del er det hvis jeg blir overrumplet av ei veldig pen jente som jeg ikke trodde ville prate med meg.

F.eks. på en uteplass engang, kom ei jente bort til meg og sa hun hadde sett på meg hele kvelden og ville bli kjent.

Da svarer jeg helt ut av det blå "Erru dum eller?" og snur meg og går..kunne ikke forestille meg at hun skulle se på MEG, som ikke regner meg som noe fotomodell, liksom.

En til episode jeg husker er fra ungdomsskolen, på fjortisdisko når jenta jeg hadde vært forelska i 3 år åla seg opp på fanget mitt og spurte om vi skulle kline..og jeg presterte å si "nei kan vi ikke gjøre det senere". Hun fikk latterkrampe og begynte å le hver gang hun så meg resten av kvelden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske individuelt med andre ord ... :) Dere som synes det er vanskeligere, gjelder det kun når man tar kontakt selv, eller også når hun tar kontakt?

Går begge deler i mitt tilfelle, har dog aldri skjedd at en jente jeg definerer som out-of-my-league har kommet bort til meg.

Kjenner meg veldig igjen i hva du skriver Bytex, hadde tenkt de samme tankene som du skriver om.

Lenke til kommentar

Hvis jeg er i en samtale med et usedvanlig vakkert vesen har ikke det noen innvirkning på samtalen nei

Men jeg velger nok de som ikke er like høyt på penhetsskalaen om jeg skal sjekke opp nei, på nettdatingssider går jeg bevisst etter de som jeg kanskje tror er mer på "mitt nivå"

Lenke til kommentar
Ganske individuelt med andre ord ... :) Dere som synes det er vanskeligere, gjelder det kun når man tar kontakt selv, eller også når hun tar kontakt?

Ja, jeg er sjenert rundt pene jenter. Det sitter igjen fra ungdomsskolen/videregående. Men nå som jeg har kommet litt lenger uti livet, ser jeg at det bare er tull. Og jeg har fått høre fra venninner, som også er pene jenter, at jeg ikke har noen som helst grunn til å være sjenert. Jeg skal visst være både sjarmerende og vittig. Men sjenansen forsvinner ikke med et knips. Det må jobbes med.

Jeg er sjenert i innledningsfasen. Vet ikke helt hva jeg skal si, bryte isen, dra samtalen videre. Løsningen på problemet er trening, trening, trening. Hvis hun tar kontakt slår nok "hva i helvete?" inn. "Prater hun til meg? Meg???" Der tror jeg løsningen ligger i å innse at det jeg har å by på er mer enn nok. Tror jeg.

Endret av MetroN
Lenke til kommentar
Har ingen problemer med å snakke med noen. Ihvertfall ikke pene jenter, siden de fleste er såpass forutsigbare, at man vet hva man skal si til dem.

Det er helt motsatt for meg. Jeg kan snakke med de fleste, men med fremmede eller mindre kjente aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Tja, ei dødspen jente på jobb spurte meg hvor jeg kom fra og hvor gammel jeg var. Jeg klarte ikke komme på alderen min og måtte ha hjelp til å regne bakover fra nåtid til året jeg ble født. Vi blir bare siklende idioter i nærvær av et vakkert hunkjønn.

minner meg litt om ei som jobbet i en butikk jeg var i her om dagen. traff på ei som jobbet der som var så søt at jeg glemte helt hva jeg skulel ha.. så jeg måtte dra tilbake og kjøpe resten av det jeg skulle ha.

Lenke til kommentar
For min del er det hvis jeg blir overrumplet av ei veldig pen jente som jeg ikke trodde ville prate med meg.

F.eks. på en uteplass engang, kom ei jente bort til meg og sa hun hadde sett på meg hele kvelden og ville bli kjent.

Da svarer jeg helt ut av det blå "Erru dum eller?" og snur meg og går..kunne ikke forestille meg at hun skulle se på MEG, som ikke regner meg som noe fotomodell, liksom.

En til episode jeg husker er fra ungdomsskolen, på fjortisdisko når jenta jeg hadde vært forelska i 3 år åla seg opp på fanget mitt og spurte om vi skulle kline..og jeg presterte å si "nei kan vi ikke gjøre det senere". Hun fikk latterkrampe og begynte å le hver gang hun så meg resten av kvelden.

Du har virkelig ett eget håndtlag med kvinner, eller hva? :!:

Lenke til kommentar

bra å se det ikke bare er meg som sliter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...