Gjest Guest_Nora_* Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er jente og merker jeg har ofte mye mer problemer med å prate med pene gutter, er det omvendt for dere? Og viser dere det, eller bare lar dere være å prate med dem/ hendvender dere til andre i stedet? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Ja, jeg er vel en av de som stokker ordene mine når jeg snakker med noen jeg synes er pen. Om jeg viser at jeg driter meg totalt ut er nokså åpenbart ^^ Dårlig uvane hos meg synes jeg hvertfall, merker bare at jeg slapper bedre av når jeg snakker med folk "som-er-på-samme-nivå-som-meg" (wow det hørtes shallow) Endret 14. februar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hey, hun er et menneske akkurat som deg og meg. Hvorfor skal jeg være nærrvøs bare fordi hun er pen? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Egentlig ikke. Men kjenner folk som er sånn, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tja, ei dødspen jente på jobb spurte meg hvor jeg kom fra og hvor gammel jeg var. Jeg klarte ikke komme på alderen min og måtte ha hjelp til å regne bakover fra nåtid til året jeg ble født. Vi blir bare siklende idioter i nærvær av et vakkert hunkjønn. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tja, ei dødspen jente på jobb spurte meg hvor jeg kom fra og hvor gammel jeg var. Jeg klarte ikke komme på alderen min og måtte ha hjelp til å regne bakover fra nåtid til året jeg ble født. Vi blir bare siklende idioter i nærvær av et vakkert hunkjønn. Haha! So true ! En gang klarte jeg å si navnet på feil skole og hvor jeg bodde:P Blir bare tullball=\ Går bedre med dem på mitt nivå Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Dette kan kanskje høres rart ut, men jeg synes nesten det er lettest å snakke med pene jenter. Dette tror jeg er fordi jeg har laget meg et bilde av hvordan de er basert på utseende deres (at de gjerne er litt overlegne, og at de selv mener de er best), og da vet jeg hva jeg har å forholde meg til. Også er det nok også litt fordi jeg regner med å få avslag, så jeg kaster meg faktisk mer i det enn jeg ellers ville gjort. Opplever på ingen måte sånn nervøsitet/angst som Bytex nevner et eksempel på. Eller, med en fremmed generelt gjør jeg vel egentlig det, men det har lite med hennes utseende å gjøre. Endret 14. februar 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er jente og merker jeg har ofte mye mer problemer med å prate med pene gutter, er det omvendt for dere?Og viser dere det, eller bare lar dere være å prate med dem/ hendvender dere til andre i stedet? Så det er DERFOR ingen jenter tar kontakt! Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvordan vet du at noen er på samme nivå som deg da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fordi han har lest en jævla Pick Up Artist bok sikkert. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For de som ikke gidder å lese en jævla pickupartist bok? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvordan vet du at noen er på samme nivå som deg da? Av erfaring vet jeg at jeg ikke hører til i modell klassen. Men heller ikke helt på bunn. De er vel på mitt nivå hvis de svarer ja til date og mene det ikke for å være grei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Syns det er vanskelig å prate med folk generelt egentlig Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) En annen ting til at en del gutter velger å ikke prate så mye med virkelige pene jenter på fest er at mange av disse jentene som kan virke overfladiske, pripne, altså rett og slett ha dårlige personlige egenskaper. Endret 14. februar 2010 av stigfjel Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Som liten var jeg ekstremt sjenert og turde aldri ta kontakt med pene jenter, men nå bryr jeg meg rett og slett ikke hvordan folk jeg snakker til ser ut, og det gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nope, null stress å snakke med jenter. Sjølv om dei måtte vere fine. Det eg derimot gjer, er å droppe å snakke med skikkelege sminkedokker. Er nok litt fordomsfull der. Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg hadde aldri i min villeste fantasi tatt initiativet til å snakke til ei jente som er "for" pen... Hadde ei jente som var "for" pen komt bort og begynt å snakke med meg (noe som det ikke er noen fare for eller aldri har skjedd så langt), hadde jeg neppe greid å få en vettug samtale ut av det. Jeg hadde heller bare sagt "unnskyld meg" og gått derifra. Endret 14. februar 2010 av RickyRon Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor skulle det være vanskeligere å snakke med noen som er pen enn noen som ikke er det? Snakker normalt til alle. Utseendet betyr ingenting. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette er selvsagt individuelt. Sannheten er at alle føler en større form for nervøsitet overfor mennesker man føler seg tiltrukket av. Man kan dog jobbe med måten man håndterer det på, og det er faktisk ikke så veldig mye jobb og forståelse for andre mennesker som skal til før man greier å tilnærmet behandle og kommunisere likt med mennesker man har og ikke har noen tiltrekning mot. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nora_* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ganske individuelt med andre ord ... Dere som synes det er vanskeligere, gjelder det kun når man tar kontakt selv, eller også når hun tar kontakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå