Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter er dere redde for å prate med pene jenter?

Gjest Guest_Nora_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Nora_*

Jeg er jente og merker jeg har ofte mye mer problemer med å prate med pene gutter, er det omvendt for dere?

Og viser dere det, eller bare lar dere være å prate med dem/ hendvender dere til andre i stedet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er vel en av de som stokker ordene mine når jeg snakker med noen jeg synes er pen. Om jeg viser at jeg driter meg totalt ut er nokså åpenbart ^^

Dårlig uvane hos meg synes jeg hvertfall, merker bare at jeg slapper bedre av når jeg snakker med folk "som-er-på-samme-nivå-som-meg" (wow det hørtes shallow)

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Tja, ei dødspen jente på jobb spurte meg hvor jeg kom fra og hvor gammel jeg var. Jeg klarte ikke komme på alderen min og måtte ha hjelp til å regne bakover fra nåtid til året jeg ble født. Vi blir bare siklende idioter i nærvær av et vakkert hunkjønn.

Lenke til kommentar
Tja, ei dødspen jente på jobb spurte meg hvor jeg kom fra og hvor gammel jeg var. Jeg klarte ikke komme på alderen min og måtte ha hjelp til å regne bakover fra nåtid til året jeg ble født. Vi blir bare siklende idioter i nærvær av et vakkert hunkjønn.

Haha! So true ! En gang klarte jeg å si navnet på feil skole og hvor jeg bodde:P

Blir bare tullball=\ Går bedre med dem på mitt nivå:p

Lenke til kommentar

Dette kan kanskje høres rart ut, men jeg synes nesten det er lettest å snakke med pene jenter. Dette tror jeg er fordi jeg har laget meg et bilde av hvordan de er basert på utseende deres (at de gjerne er litt overlegne, og at de selv mener de er best), og da vet jeg hva jeg har å forholde meg til.

Også er det nok også litt fordi jeg regner med å få avslag, så jeg kaster meg faktisk mer i det enn jeg ellers ville gjort. Opplever på ingen måte sånn nervøsitet/angst som Bytex nevner et eksempel på. Eller, med en fremmed generelt gjør jeg vel egentlig det, men det har lite med hennes utseende å gjøre.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Jeg er jente og merker jeg har ofte mye mer problemer med å prate med pene gutter, er det omvendt for dere?

Og viser dere det, eller bare lar dere være å prate med dem/ hendvender dere til andre i stedet?

Så det er DERFOR ingen jenter tar kontakt! :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi tatt initiativet til å snakke til ei jente som er "for" pen... Hadde ei jente som var "for" pen komt bort og begynt å snakke med meg (noe som det ikke er noen fare for eller aldri har skjedd så langt), hadde jeg neppe greid å få en vettug samtale ut av det. Jeg hadde heller bare sagt "unnskyld meg" og gått derifra.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Dette er selvsagt individuelt. Sannheten er at alle føler en større form for nervøsitet overfor mennesker man føler seg tiltrukket av. Man kan dog jobbe med måten man håndterer det på, og det er faktisk ikke så veldig mye jobb og forståelse for andre mennesker som skal til før man greier å tilnærmet behandle og kommunisere likt med mennesker man har og ikke har noen tiltrekning mot.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nora_*

Ganske individuelt med andre ord ... :) Dere som synes det er vanskeligere, gjelder det kun når man tar kontakt selv, eller også når hun tar kontakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...