Durochris Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Hei Har siklet på vannkjøling en periode nå og har sittet på paint 1 time ca og laget ett oppsett. Hvilke deler trenger jeg? Dere finner det meste av specen i signaturen Eneste jeg er sikker på at jeg skal ha er svart væske. Jeg har alle viftene som trengs FOr ikke så lenge siden lagde jeg hull til 360 radiator i toppen Dere kan se workloggen Trenger jeg å kjøle hovedkortet? Takker for alle svar Endret 14. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hvis du først skal kjøre på så hvorfor ikke kjøle hk også? Man får jo tak i flotte kjøleblokker til akkurat det hovedkortet du har. Er dog ikke nødvendig du må bare se hva du ønsker å ta deg råd til. Tror heller jeg ville plassert den enkelt radiatoren i bunn hvis det er plass til det. Da kan du evt gå for en tykk enkelt radiator. Der hvor du har plassert den nå stenger den mye for utsikten til hovedkortet. Endret 18. februar 2010 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hvis du først skal kjøre på så hvorfor ikke kjøle hk også? Man får jo tak i flotte kjøleblokker til akkurat det hovedkortet du har. Er dog ikke nødvendig du må bare se hva du ønsker å ta deg råd til. Tror heller jeg ville plassert den enkelt radiatoren i bunn hvis det er plass til det. Da kan du evt gå for en tykk enkelt radiator. Der hvor du har plassert den nå stenger den mye for utsikten til hovedkortet. Jaja, funker fint å plasere kanskje 240mm radiator bak PSU. På venstre side av HDD cagen kan jeg få plass til en 280mm radiator også. Endret 18. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå