Are.......... Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nok en skuffet dag i OL. Er rettmessig skuffet over Emil, men Bjørndalen kan man nesten bare glede seg litt over. Steike for en løper han er! Vi får nok se et par gull om ikke så lenge, i flere grener. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ferry gikk knallsterkt i dag, så han fortjente absolutt gullet Litt kult for svenskene at det er 50år siden sist de tok OL-gull i skiskyting for herrer da. Bare 50år til neste gang igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 HAHAHAHAHAHA!!! Ferry som snakker norsk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Virka som en blid og artig skrue egentlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Trodde Ferry var en dritt eg... Eller er det en annen av svenskene det?? Han såg knallartig ut, mens eg trodde han var en bitter og dårlig taper. Tror eg blander sammen to forskjellige nå. Det var ikke Ferry som klagde på at stadionkommentatoren forstyrret han og disset han under skyting i et stevne i Sverige? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det var Ferryen som klagde på det ja. Menmen, hyggelig men svensk så det dabber vel ut i 0 til slutt tenker jeg. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 å fy fan jeg begyner å bli lei av at ingen greier å vinne! gjør det ikke bedre av at sverige vinner i øvelsene "våre" heller...... AAAARRGHHH! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Charlotte vant ikke "vår" øvelse. Ferry derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå