bruno99 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan trøste oss med at Bjørndalen hadde blitt eid av Ferry på sisterunden uansett. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tror jeg må trøste meg med litt cola Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Men uansett et imponerende løp av Ole Einar. Han var 1.54 bak. Lover godt for senere i OL, samt Lars Berger med 19 treff! Jada, MEN han hadde sjansen og skyter TO bom.... Det er utrolig lite typisk Ole. Uansett, han har gått stygg fort de første rundene, og det er noe du kjenner ekstremt godt i føttene å armene, ikke godt å skyte stående da. Han måtte dessuten gamble litt også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja eg tror nok Ole har en aldeles knall mulighet på fellesstarten. Har ingen tro på ny kollaps da! Spurte klarer de heller ikke. Fytti katta så RÆV av Emil i dag. Forferdelig dårlig med det utgangspunktet! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tror jeg må trøste meg med litt cola Fail, det er pepsi! Lenke til kommentar
Niks Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Men uansett et imponerende løp av Ole Einar. Han var 1.54 bak. Lover godt for senere i OL, samt Lars Berger med 19 treff! Jada, MEN han hadde sjansen og skyter TO bom.... Det er utrolig lite typisk Ole. Uansett, han har gått stygg fort de første rundene, og det er noe du kjenner ekstremt godt i føttene å armene, ikke godt å skyte stående da. Han måtte dessuten gamble litt også. Kan tenke meg Ole hadde det ganske jævlig på siste skyting... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Leguellec fikk 30 sekunder tillegg. (Noe som egentlig bare skulle mangle) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Svendsen ble sikkert så satt ut da han så mr.canada ligge forran han etter første skyting Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så ut som om Bjørndalen kasta opp etter mål... Er vel ikke helt bra? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er så skuffa at jeg ikke har ord... Det holder aldri helt inn, så jævlig dårlig. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tror jeg må trøste meg med litt cola Fail, det er pepsi! Ja vet det er pepsi...men jeg like ikke pepsi hehe...i mitt hode er det et cola glass hehe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Faen så lei jeg er fail av Norge... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gull til Ferry. Jeg griner. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette er da ikke like flaut som når Northug går et dårlig løp etter å ha hisset på seg halve Sverige da ihvertfall. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Haha, Pedersen er genial. "Og Norge har null så langt.................." "Nå mista vi kontakten her.." Herlig med litt selvironi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Haha, Pedersen er genial. "Og Norge har null så langt.................." "Nå mista vi kontakten her.." Herlig med litt selvironi. Like! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Argh at det er mulig! Så så lovende ut lenge, hvis ikke Norge snart hevder seg ovenfor *kjepphøye* svensker blir det ekstra mye Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da er det fellesstart og stafett vi har igjen eller? Håper vi klarer i hvertfall 1 gull i dette OL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå