slayergamer Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk plutselig en feilmelding på telefonen min ! Feilmelding: alvorlig feil, slutt å bruke telefonen og ring sony ericsson call senter. ! Hva gjør jeg ? Hva er galt ? Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Høres ut som tull. nei ! dette er faktisk helt sant Skjønner ikke hva det kan være.. Det er ikke min telefon , dama sin .. men noen som har fått samme feilmelding ? Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Høres ut som tull. nei ! dette er faktisk helt sant Skjønner ikke hva det kan være.. Det er ikke min telefon , dama sin .. men noen som har fått samme feilmelding ? Contact service/ kontakt din lokaleforhandler, var det noe sånt melding? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fikk du en melding i form av SMS eller? Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Høres ut som tull. nei ! dette er faktisk helt sant Skjønner ikke hva det kan være.. Det er ikke min telefon , dama sin .. men noen som har fått samme feilmelding ? Contact service/ kontakt din lokaleforhandler, var det noe sånt melding? Kontakt Sony ericsson call service står det.. ;s Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Fikk du en melding i form av SMS eller? nope, det står på skjermen når jeg starter telefonen.. Lenke til kommentar
Mr Powerful Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 kanskje noen har kødda å satt det som oppstartmelding Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 kanskje noen har kødda å satt det som oppstartmelding eeh , nei ! Det går ikke an å starte telefonen! Kommer melding med en gang. Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Høres ut som tull. nei ! dette er faktisk helt sant Skjønner ikke hva det kan være.. Det er ikke min telefon , dama sin .. men noen som har fått samme feilmelding ? Contact service/ kontakt din lokaleforhandler, var det noe sånt melding? Kontakt Sony ericsson call service står det.. ;s Hvis det minnefeil på Nokia telefoner så får mann opp contact service feil på oppstarten, mulig er samme type feil på hennes telefon. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 bare en wild guess som jeg måtte tenke ganske lenge på; ringe SE sin call-senter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå